DOMOTEKA to miejsce, gdzie estetyka naturalnie splata się z funkcjonalnością, tworząc przestrzeń pełną inspiracji. Wchodząc tam przenosimy się do świata luksusowych mebli i akcesoriów. Na dwóch poziomach, ponad 60 salonów oferuje szeroki wybór produktów dostosowanych do różnych stylów i preferencji.

W tym wyjątkowym miejscu znajdziemy niemal 600 marek – od renomowanych polskich producentów po cenione marki międzynarodowe. Każdy salon posiada w swojej ofercie starannie wyselekcjonowane kolekcje, które zachwycają nie tylko najwyższą jakością materiałów, ale także oryginalnym wzornictwem i wykonaniem, w którym liczy się każdy detal.

DOMOTEKA to także miejsce, gdzie możemy osobiście sprawdzić, jaki komfort zapewniają oferowane produkty. Tam właśnie czekają na nas setki rodzajów sof, kanap, krzeseł, łóżek czy materacy. Znajdziemy tam także szeroką gamę dodatków, takich jak dywany, komody, regały, stoliki, fotele, narzuty, wazony, rzeźby i obrazy, które idealnie dodadzą charakteru naszym pomieszczeniom.

Szukacie komfortu i inspiracji? Wybierzcie się do DOMOTEKI i sprawdźcie to na własne oczy – stwórzcie własną historię z DOMOTEKĄ.

DOMODESIGN-339
mat. prasowe

16 i 17 maja była ku temu doskonała okazja w ramach wiosennego DOMOdesign, który odbył się pod hasłem „O mamma Mia! Perfetto design!”.

16 maja spędziliśmy właśnie tam. To był dzień, w którym na architektów i projektantów wnętrz czekała dawka inspiracji i dużej wiedzy eksperckiej. Miały miejsce spotkania, rozmowy i warsztaty z autorytetami w tej dziedzinie.

Najpierw był czas na relaks na warsztacie „Joga Nidra – Sen Jogina” prowadzony przez Martę Sawicką-Danielak. Wygodne materace, relaks i praktyka – to było idealne rozpoczęcie dnia.

DOMODESIGN-238
mat. prasowe

Następnie odbył się m.in. warsztat z WZ Studio (Adę Skwirę i Małgorzatę Liebhart), na którym poruszono kwestie współpracy architektów z wykonawcami.

DOMODESIGN-192
mat. prasowe

Potem przenieśliśmy się na spotkanie z Małgorzatą Szczepańską oraz bohaterami książki „Rozmowy nie tylko przy stole”, Martą Niemywską-Grynasz, Dawidem Grynasz, Krystianem Kowalskim i Pawłem Jasiewiczem.

DOMODESIGN-127
mat. prasowe

Dla osób szukających swojej drogi w social mediach czekał warsztat z Katarzyną Jaroszyńską znaną z programów TVN, która skutecznie zbudowała swoją społeczność na Instagramie. Zaprezentowała m.in. skuteczne praktyki w social mediach, które prowadzą do lepszych zasięgów.

DOMODESIGN-146
mat. prasowe

Inspirującym spotkaniom nie było końca. Następnie przenieśliśmy się na wykład Katarzyny Kraszewskiej pt. "Obsługa klienta premium w projektowaniu wnętrz", która opowiedziała, jak wygląda praca ze zleceniodawcą, jakie wyzwania mogą czekać przy tym na architektów oraz jak im sprostać.

DOMODESIGN-107
mat. prasowe

Kolejno przyszedł czas na wystąpienie Katarzyny Wietechy architekt_mo_home, która opowiedziała o budowaniu wizerunku architekta wnętrz na Instagramie.

W międzyczasie na pozostałych uczestników czekały również inne warsztaty, np. warsztat „Projektowanie przyszłości. Jak AI może zmienić design wnętrz” z Darią Chylińską z AiHouse, warsztat „Prawo w pracy architekta wnętrz” z Agatą Sacharuk czy warsztat „Twoje wnętrze na okładce” o skutecznej promocji projektów w prasie i online, prowadzony przez Annę Grużewską.

Na koniec czekało nas niezwykłe spotkanie połączone z prezentacją „Raportu z Salone del Mobile” prowadzona przez Olgę Kisiel-Konopkę z OKK! PR z udziałem m.in. Katarzyny Kraszewskiej, Anny Koszeli, Katarzyny Wietechy oraz ekspertów z SGI i Deante.

DOMODESIGN-059
mat. prasowe

Tego dnia w DOMOTECE zadebiutowała także wystawa "Subiektywnie". To ekspozycja wydrukowana przez LEO Art., na której można podziwiać osobisty wybór okładek, zdjęć i kadrów wnętrzarskich, wyselekcjonowanych przez redakcje najlepszych magazynów wnętrzarskich. Każdy z materiałów wcześniej znalazł się na łamach prezentowanych tytułów. Wystawa podkreśla rolę tradycyjnej prasy, jej klimat, wartości, a także emocje jakie budzi namacalne obcowanie z gazetą.

DOMOTEKA postanowiła też szczególnie wyróżnić osoby, które aktywnie wspierają rozwój i promocję designu w Polsce – architektów, projektantów oraz przedstawicieli mediów. Z tej okazji przyznano wyjątkowe statuetki, zaprojektowane przez Barańska Design. Były to również wyróżnienia odzwierciedlające misję DOMOTEKI: inspirowanie, wspieranie i nagradzanie tych, którzy swoją twórczością wpływają na oblicze współczesnych wnętrz.

DOMODESIGN-039
mat. prasowe

Materiał promocyjny marki DOMOTEKA.