Marka WIŚNIOWSKI pozwala na kompleksową realizację każdego, nawet najbardziej niestandardowego projektu. Jest to możliwe dzięki bardzo szerokiej ofercie produktów oraz personalizacji poszczególnych elementów. Wybrać i dostosować do koncepcji projektu można wszystko - zaczynając od kształtów, przez kolorystykę, a na funkcjonalnych i nowoczesnych dodatkach kończąc. Wszystkie spersonalizowane produkty WIŚNIOWSKI: bramy, okna, drzwi i ogrodzenie można zamówić i wykonać w jednym miejscu. 

Dom dostosowany do trendów

Elegancki minimalizm, naturalne materiały i gra światłem to trendy, które wyznaczają estetyczny kierunek w architekturze i są najbardziej pożądane przez inwestorów. Coraz więcej osób decyduje się na to, by ich wymarzony dom miał modną formę nowoczesnej stodoły, by budynek wyróżniał się efektownymi przeszkleniami i by brama oraz ogrodzenie stanowiły estetyczną kontynuację minimalistycznej bryły budynku. Do tych założeń najlepiej pasuje połączenie bieli i czerni lub antracytu, które również są wyraźną tendencją, umacniającą się w ciągu kilku ostatnich lat.  

Materiały prasowe

Materiały prasowe
Przy projektach realizowanych w zgodzie z wymienionymi trendami liczy się efekt harmonii i idealnego dopasowania do otoczenia – by bryła budynku, kształt i rozmiar okien oraz ogrodzenie tworzyły spójną estetycznie, uporządkowaną całość. Można to osiągnąć dzięki personalizacji istotnych elementów projektu, takich jak bramy, okna, drzwi i ogrodzenie. 

Nieograniczony wybór produktów 

Marka WIŚNIOWSKI oferuje ogromną gamę produktów i akcesoriów niezbędnych do budowy domu, które można dopasować do swoich potrzeb i założonej w projekcie estetyki, również wtedy, gdy w projekcie pojawiają się nietypowe wymiary czy niestandardowe rozwiązania. Opcja personalizacji pozwala spełnić wszystkie oczekiwania inwestorów, dzięki wyborowi odpowiednich kolorów i wzorów.  

Materiały prasowe

Brama – liczy się bezpieczeństwo, komfort używania i estetyka 

Jednym z elementów, które znacząco wpływają na estetykę domu, jest brama garażowa. Może mieć powierzchnię nawet do kilkunastu metrów kwadratowych, więc albo powinna nawiązywać stylem do innych detali architektonicznych, albo… być niewidoczna. Zdecydowanie częściej wybierane jest to pierwsze rozwiązanie. W ofercie marki WIŚNIOWSKI znajdują się różne konstrukcje bram, najpopularniejsze i najbardziej nowoczesne są bramy segmentowe, bardzo zaawansowane technologicznie. Mają świetną termoizolację, cechują się wytrzymałością i zostały wyposażone w systemy bezpieczeństwa.

Materiały prasowe

Wybór wzorów i kolorów – ogromny. Marka oprócz standardowych kolorów oferuje również autorską paletę Home Inclusive™, w której znajduje się 16 odcieni strukturalnych z drobinkami metalicznymi. Oczywiście mogą być one wykorzystane nie tylko w przypadku bramy garażowej, ale także ogrodzenia czy drzwi zewnętrznych.
Nietuzinkowe rozwiązanie architektoniczne to brama elewacyjna, która na pierwszy rzut oka jest zupełnie niewidoczna, bo idealnie stapia się z elewacją budynku. Model MakroPro 2.0 ELH został zaprojektowany tak, by można było uzupełnić jego zewnętrzną stronę dowolnym wypełnieniem – płytkami, panelami, kamieniem, czyli materiałem, którym jest wykończona elewacja. 

Materiały prasowe

Okna – wielkość ma  znaczenie

Patrząc na okna, w większości przypadków można dość precyzyjnie określić, w jakich latach powstał dany budynek, bo wielkość, kształt oraz kolor stolarki okiennej podlega bardzo wyraźnym trendom. Od kilkunastu lat triumfy święci kolor szary i antracytowy, który początkowo był wykorzystywany w biurowcach, a potem również w projektach domów jednorodzinnych. Teraz, w erze popularności brył typu nowoczesna stodoła, ten trend jeszcze bardziej się umacnia. Jego uzupełnieniem i rozwinięciem jest na przykład czarna stolarka okienna, pojawiająca się przede wszystkim w budynkach nawiązujących do stylu loftowego.

Materiały prasowe

Materiały prasowe
Kontrapunktem do czerni i antracytu są okleiny imitujące naturalne ciemne lub wybielone drewno. To z kolei odpowiedź na trend nawiązujący do natury, w którym ton nadają kamień, kolory ziemi i właśnie drewno. Ponieważ przeszklenia wybierane przez architektów i inwestorów są coraz większe, a południowe strony budynków to obecnie najczęściej „szklane ściany”, liczy się także technologia wykonania okien, ich energooszczędność i współczynnik przenikania ciepła oraz dźwiękoszczelność. Te wszystkie parametry można spersonalizować w marce WIŚNIOWSKI.

Istnieje także możliwość zamontowania na oknach rolet zewnętrznych sterowanych zdalnie poprzez aplikację smartCONNECTED WIŚNIOWSKI, które poprawiają efektywność energetyczną całego domu. Zaprogramowanie rolet tak, by reagowały na zmiany warunków atmosferycznych, pozwala na praktyczną oszczędność energii wykorzystanej do ogrzewania i chłodzenia pomieszczeń. Zdalne sterowanie roletami pozwala również na ochronę szyb przed niespodziewanym gradem czy domowych roślin przed zbyt intensywnym oddziaływaniem promieni słonecznych.

Materiały prasowe

Drzwi – strażnik domu    

Ich design ma ogromne znaczenie, bo wpływa na wygląd całego budynku, ale jeszcze bardziej istotne są parametry bezpieczeństwa, dlatego wybór drzwi zewnętrznych to jedna z najważniejszych decyzji, jakie trzeba podjąć przy budowie domu. Personalizując drzwi z marką WIŚNIOWSKI, można dostosować do swoich potrzeb cztery istotne parametry: dźwiękoszczelność, odporność na warunki atmosferyczne, antywłamaniowość oraz ich wygląd, który powinien być idealnie dopasowany do stylu budynku. Nowoczesne domy zwykle są wyposażane w drzwi, które kolorystyką nawiązują do stolarki okiennej, bardzo często mają także przeszklenia lub całe wejście uzupełnia się pakietem górnych i bocznych doświetli.
Ciekawym trendem, który coraz częściej pojawia się w projektach, jest kolor drzwi dobrany na zasadzie kontrastu – zamiast antracytowej, białej czy naśladującej drewno okleiny pojawiają się kolory czerwony, niebieski czy butelkowy zielony. Każdy z nich jest dostępny w palecie barw WIŚNIOWSKI.

Materiały prasowe

Ogrodzenie – systemowe podejście

Ogrodzenie zapewniające maksymalną prywatność, czy może takie, które wtapia się w krajobraz? Miłośnicy obu rozwiązań znajdą coś dla siebie w marce WIŚNIOWSKI, bo mają do wyboru osiem kolekcji i 80 wzorów – a wśród nich bardzo różne style i kolory. WIŚNIOWSKI stawia na systemowe rozwiązania bram, furtek, segmentów i słupów , dzięki którym jesteśmy w stanie idealnie je dopasować do każdej działki, ukształtowania terenu i projektu budynku. Marka pomaga z łatwością zaplanować design oraz usytuowanie wszystkich elementów: bramy wjazdowej, furtki, segmentów, słupów lub multifunkcjonalnego słupa MultiBox, który pełni funkcję prywatnego automatu na paczki.

Bramy, okna, drzwi i ogrodzenie to poważna inwestycja, a jednocześnie są to elementy, które w dużym stopniu decydują o wizualnym efekcie nowego czy też remontowanego domu. Nie warto zatem pozostawiać wyboru przypadkowi lub ryzykować, że nie będą tworzyć spójnej całości z resztą domu i jego otoczeniem. To ryzyko jest zerowe, jeśli przy realizacji projektu skorzystamy z opcji personalizacji marki WIŚNIOWSKI. Dzięki niej każdy z tych elementów inwestycji będzie idealnie dopasowany do potrzeb i gustu właścicieli domu.

Więcej informacji na stronie www.wisniowski.pl