Chyba każdy z nas miał okazję na własnej skórze przekonać się o tym, że oszczędzanie nie zawsze jest łatwym procesem. Nawet jeśli mamy jasno sprecyzowany cel, to niekiedy inne – niekoniecznie niezbędne – wydatki sprawiają, że odkładanie na dany cel jest, nomen omen, odkładane na później. Istnieją na szczęście sposoby, żeby oszczędzanie było łatwe i bezproblemowe.

Moje Cele w aplikacji Santander Bank Polska

Aplikacja Santander mobile posiada opcję, która jest idealnym narzędziem dla tych, którzy nie zawsze pamiętają o oszczędzaniu. Chodzi o Moje Cele. Założenie tej funkcjonalności jest bardzo proste – należy określić cel i kwotę, a pieniądze będą odkładać się same! Cel nie musi być zresztą konkretny – nie brakuje ludzi, którzy wolą mieć poduszkę finansową, z której będą mogli skorzystać w dogodnym dla siebie momencie. Funkcja Moje Cele sprawia, że nie trzeba wybierać pomiędzy życiem tu i teraz a spełnianiem marzeń w przyszłości – obie te rzeczy można realizować w jednym momencie. Warto wspomnieć, że nie trzeba ustalać konkretnej kwoty do oszczędzania (choć oczywiście można to zrobić). Można odkładać pieniądze końcówkami transakcji przy okazji każdej płatności kartą debetową lub BLIKIEM. Dzięki temu na nowy rower, konsolę, wymarzone wakacje czy dowolny, inny cel uzbierasz pieniądze szybciej, niż sobie wyobrażasz!

Wymieniaj waluty po atrakcyjnym kursie

A skoro już o wakacjach mowa… Większość planowanych wyjazdów to eskapady za granicę, za którą to będziemy potrzebowali lokalnej waluty. Jeszcze jakiś czas temu plan takiej wycieczki zakładał wizytę w stacjonarnym kantorze i kupno pewnej ilości gotówki, z której noszeniem nie każdy czuje się komfortowo. Procedury tej można uniknąć dzięki kolejnej funkcjonalności aplikacji Santander mobile, którą jest Kantor Santander. W jej ramach można szybko wymienić jedną walutę na inną i mieć do niej dostęp w każdym momencie. Kartę Dopasowaną wydaną do konta w złotych można połączyć z kontami kontami w walutach w euro, dolarach amerykańskich i funtach brytyjskich. Kantor Santander przyda się też w sytuacji, gdy wynagrodzenie otrzymujemy od zagranicznej firmy lub gdy chcemy spłacić kredyt zaciągnięty w innej walucie.

Autopay – dlaczego warto skorzystać z tej funkcji?

Autopay to jedna z opcji, którą można znaleźć w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska w module Bilety, parkingi, taxi. Korzystanie z niej jest bardzo łatwe: najpierw należy się w niej zarejestrować, a następnie uzupełnić w formularzu dane samochodu oraz wskazać konto, z którego będą pobierane opłaty. Potem już z górki – na obsługującej ten system autostradzie należy po prostu podjechać pod odpowiednio oznaczoną bramkę. System odczyta tablicę rejestracyjną i pobierze opłatę ze wskazanego w aplikacji konta – żadne dodatkowe potwierdzenie nie jest wymagane. Z systemu Autopay można korzystać na dwóch niezwykle popularnych i często uczęszczanych odcinkach autostrad: A1 pomiędzy Toruniem i Gdańskiem oraz A4 pomiędzy Krakowem i Katowicami.

Co jeszcze oferuje aplikacja mobilna Santander Bank Polska?

Korzyści i ułatwienia płynące z korzystania z mobilnej aplikacji bankowej nie kończą się jednak na bezproblemowej płatności za autostrady. Dzięki niej można wykonywać szereg codziennych czynności: płacić zbliżeniowo telefonem (i dzięki temu zostawić fizyczną kartę w domu), kupować bilety komunikacji miejskiej, a także opłacić postój w strefach płatnego parkowania.

Santander Bank Polska rozwija także otwartą bankowość – w jednej aplikacji klienci mogą sprawdzić stan swoich kont z siedmiu banków oraz inicjować z nich przelewy, co ułatwia planowanie wydatków.

Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdują się na https://www.santander.pl/pad. Konto to rachunek płatniczy, aplikacja mobilna to usługi bankowości elektronicznej, płatność BLIK to polecenie przelewu lub przelewu wewnętrznego. Dostawcą Autopay jest Autopay Mobility Sp. z o.o.

Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach dostępne są na stronie santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa