Allegro wypuściło nowy spot świąteczny! W zeszłym roku wszyscy mówili o reklamie z dziadkiem uczącym się angielskiego dla swojej wnuczki. To był hit polskiego internetu. Filmik ma ponad 14 milionów wyświetleń, a niezwykła opowieść wzruszyła niejedną osobę. Czy w tym roku będzie podobnie? Tym razem głównym bohaterem jest Marcel. Chłopiec otrzymuje od rodziców paczkę, w której znajduje strój Indianina oraz tytułowy talizman. Wisiorek pomaga mu wykaraskać się z różnych sytuacji albo zdobyć to, czego aktualnie pragnie. Jaki będzie koniec tej historii? Koniecznie zobaczcie!

"Najtrudniejsze wcale nie było uzyskanie efektu większego niż w przypadku ubiegłorocznego filmu "Angielski". Skoro już raz pokazaliśmy reklamę oglądaną przez cały świat, to drugi raz tego nie musimy robić. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej historii. Zależy nam na tym, żeby opowiedzieć wiarygodną i prawdziwą historię. Ta z talizmanem chwyciła nas za serce, bo dała możliwość wplecenia w komunikację komercyjną bardzo ważnego elementu społecznego, którego na co dzień czasem nie dostrzegamy. Dlatego też nawiązaliśmy w tym roku współpracę ze Szlachetną Paczką, która jest najbardziej rozpoznawalną organizacją wspierającą potrzebujących m.in. w okresie świąt. Wspieramy tę organizację, udostępniając serwis internetowy, który pozwala wspierać tę inicjatywę w sposób czynny" powiedział Adam Szałamacha, Brand Manager Allegro.

"Szczęście dla każdego może oznaczać coś zupełnie różnego. Warto się tym podzielić.", to hasło tegorocznej kampanii Allegro.