Aimee Song, bo o niej mowa, swoją popularność zdobyła, prowadząc lifestyle'owego bloga Song of Style. Pisze tam – dziś już przy pomocy sporego zespołu ekspertów i redaktorów – o podróżach, sprawdzonych formułach stylizacyjnych, designie czy beauty rytuałach. Opiniotwórczy portal „The Business of Fashion” okrzyknął ją osobą kształtującą światowy rynek mody, a Forbes umieścił ją na swojej liście 30 największych talentów biznesowych przed trzydziestką. 

Chociaż od skromnych początków internetowej działalności Aimee zmieniło się prawie wszystko, jedno nie uległo zmianie. Dziś już nie tylko blogerka, ale też odnosząca sukcesy business woman, projektantka biżuterii, autorka bestsellerowych książek i właścicielka własnej linii odzieży, wciąż pozostaje wyrocznią stylu inspirującą dziewczyny ze wszystkich kontynentów.

W jednym z ostatnich postów, Song pokazała się w casualowej stylizacji idealnej na pierwsze ciepłe, wiosenne dni. W rolach głównych najmodniejszy duet sezonu: rozpięty kardigan + dopasowany kolorystycznie top z dzianiny, jeansy z szerokimi nogawkami, eleganckie japonki na obcasie i pomarańczowy kuferek od Jacquemusa. Nie wolno nam zapomnieć o biżuterii. Na palcu Amerykanki wypatrzyłyśmy złoty pierścionek w stylu chunky z nowej kolekcji polskiej marki Rosa.

Aimee Song w pierścionku Aster Ring / Screenshot z insta stories @rosa_chains

Aster Ring wykonano ręcznie z żółtego złota próby 585 (14 ct). Ze względu na specjalną technikę wykonania, pierścionek dostępny jest w czterech rozmiarach (7, 11, 13, 15). Wyróżnia go bardzo minimalistyczna, ale i (z uwagi na misternie wykute wypukłości) niezwykle oryginalna forma. Gwarantujemy, taka ozdoba to inwestycja na całe życie. 

PS Więcej klasycznych pierścionków made in Poland, które wpadły nam w oko znajdziecie tutaj: