Rebecca Minkoff uruchamia konto na OnlyFans

Nie, ten news nie jest wyssany z palca - Rebecca Minkoff założyła konto na OnlyFans. Wszystko po to, żeby urządzić tam ekskluzywną premierę swojej nowej kolekcji i zaserwować swoim klientom oraz fanom content premium, który będą mogli zobaczyć po uruchomieniu subskrypcji jej konta. Decyzja Minkoff budzi jednak kontrowersje, ponieważ brytyjska sieć społecznościowa, której użytkownicy udostępniają płatne treści (zdjęcia, wideo, live'y), zyskała na popularności dzięki... branży pornograficznej. 

Używane ubrania i dodatki Alexander McQueen z oficjalnego źródła? Słynny dom mody podejmuje współpracę z serwisem Vestiaire Collective>>

Projektantka podkreśla jednak: "Jako firma zawsze chcemy być częścią powstających platform, aby lepiej łączyć się z naszymi klientami. Dołączenie do OnlyFans daje nam nowy sposób wykorzystania naszej lojalnej bazy fanów jako marki i dostarczania ekskluzywnych treści, które w innym przypadku mogą nie być dostępne na innych platformach". Rebecca Minkoff planuje pokazać tam między innymi kulisy pokazu swojej nowej kolekcji przy okazji New York Fashion Week, a także pokazać treści, w których opowie jak wygląda praca przedsiębiorcy w branży mody. 

Poza tym jej marka jest już obecna na TikToku i Instagramie oraz Runway360, a równolegle z nową platformą dołącza także do Pinteresta. Dodatkowo otwiera się na działania AR. W branży o Minkoff mówi się, że jest pionierką wprwoadzania innowacyjnych koncepcji (to właśnie była jedną z pierwszych projektantek, która lansowała rozwiązanie see-now-buy-now na tygodniach mody). "Dodaliśmy dwie nowe osoby do zespołu społecznościowego, aby mieć pewność, że możemy to wszystko uwzględnić. Mówiłam naszemu zespołowi podczas każdej premiery i na wystawie, żeby po prostu wszystko sfilmować, nagrać wszystko, ciągle robić zdjęcia. Jeśli nie wykorzystamy filmu do YouTube, może trafi on na Instagram. A jeśli post nie działa na Instagramie, może trafić do subskrybentów OnlyFans. W ten sposób dzielimy i podbijamy treści" wyjaśnia w rozmowie z Glossy. 

Rihanna i LVMH zamykają markę własną piosenkarki. To koniec domu mody Fenty>>

Konto Rebekki Minkoff na OnlyFans działa od piątku i ma oferować fanom marki bezpłatny dostęp do materiałów. Istnieje też opcja dodatkowych treści - przykładowo za 5-25 dolarów można wziąć udział w rozmowie z projektantką. Co ciekawe, do platformy dołączyli niedawno Michael B. Jordan i Cardi B, a jej twórcy chcą stworzyć przestrzeń dla branży mody.