Dlaczego szarość? To kolor spójny z nieustraszoną i niezależną aurą brandu, który od początku jego istnienia wyróżniał się na tle konkurencji. I choć modele ewoluowały na przestrzeni lat, szarość pozostała niezmienna. To wciąż pierwsza rzecz, na którą zwracasz uwagę – kolor szary pasuje do wszystkiego.

Fearlessly independent

Z czasem zauważono, że buty do biegania wyglądają dobrze nie tylko w czasie aktywności. Podczas gdy poszczególne modele ulegały modyfikacji wraz ze zmieniającymi się trendami i technologiami, szary niezmiennie odzwierciedla ponadczasową jakość i estetykę New Balance. Dzisiaj buty marki są równie popularne na ulicach dużych miast, co na bieżniach. To kolor, który wyróżnia noszącego, podkreślając jego indywidualny styl.

Grey Days również na ekranie

New Balance, kampania Grey Days / Mat. prasowe

10 maja, w ramach majowego święta koloru szarego, New Balance prezentuje specjalny film krótkometrażowy zatytułowany „Grey Days”. Materiał, składający się z siedmiu krótkich epizodów, trwa dokładnie siedem minut. Każda część przedstawia inny aspekt historii marki. Przeplatające się ze sobą opowieści są najlepszym przykładem tego, że mimo różnic udaje się znaleźć wspólną przestrzeń do dyskusji. Jednocześnie film oddaje hołd wszechobecnemu wpływowi New Balance na wiele aspektów globalnej kultury sneakersowej, od sportu po styl uliczny i wszystko, co jest pomiędzy. 

Ten film celebruje nie tylko to, co szary kolor oznacza dla nas jako marki, ale także to, co oznacza dla konsumentów New Balance. Jest wyrazem uznania dla miłośników New Balance, którzy od pokoleń wspierają naszą markę i ikonę Grey” - mówi Chris Davis, Chief Marketing Officer i Senior Vice President of Merchandising w New Balance.

 

Podczas Grey Days marka celebruje różnorodność i uniwersalność swoich produktów. Na ten czas zaplanowała nie tylko debiut filmu krótkometrażowego, ale także premierę nowych wersji ulubionych modeli w różnych odcieniach szarości. 

- Film to także wyraz wszechobecności koloru szarego, który przemawia do ludzi na całym świecie, od supermodelek w Londynie, przez tatusiów w Ohio, po miłośników sneakersów w Toyko. Szary to kolor dla wszystkich, który reprezentuje autentyczność, wszechstronność i ponadczasowość, przenosząc nasze dziedzictwo w przyszłość - dodaje Chris Davis.

New Balance, kampania Grey Days / Mat. prasowe

Szarość zawsze w trendach

New Balance, niezmiennie utrzymując szarość w swojej palecie, wciąż kształtuje współczesne trendy, mistrzowsko łącząc tradycję z nowoczesnością. W dobie streetwearu szary zyskał status symbolu wyrafinowanej prostoty, idealnie wpisując się w minimalizm i powrót do stylu vintage, który zyskuje na popularności.

Marka działa na rynku od 1906 roku, produkując obuwie, odzież i akcesoria sportowe, które w Polsce są dostępne są od lat 90. XX wieku. 

A czy ty masz już w szafie ikoniczne szare sneakersy?

Materiał promocyjny marki New Balance