To jednak nie wszystko. Widzowie podczas interaktywnego pokazu mogli jednocześnie podglądać kulisy z punktu widzenia modelek, kupców i reżyserów wydarzenia, a takę zamówić i kupić elementy kolekcji Topshop Unique, kosmetyki użyte do wizażu i soundtrack! Przeczytajcie szczegóły:
* Model cam: Wybrani modele mieli umieszczone na sobie mikro kamery HD śledzące obraz z wybiegu i przekazujące go online. Dzięki nim Cara Delevigne, Jourdan Dunn, Rosie Tapner oraz Ashleigh Good, przeniosły użytkowników w świat ‘Road to the runway’ - cyfrowego pamiętnika, który prowadził widzów od momentu pierwszej przymiarki aż do chwili wkroczenia na wybieg. * Topshop tv: Kanał Topshop na YouTube został specjalnie spersonalizowany, tak aby użytkownicy mogli na bieżąco wyrażać swoje opinie. W dniu pokazu, Topshop za pośrednictwem Google+ i YouTube transmitowało całe wydarzenie, od przybycia na czerwony dywan wszystkich gwiazd aż po sam koniec eventu. * Be the buyers Przy współpracy z Google+, Topshop stworzył pierwszą w historii aplikację umożliwiającą fanom wybieranie własnych, ulubionych momentów z pokazu i dzielenie się nimi z innymi użytkownikami. Dzięki tej aplikacji możliwe były też zamówienia i zakupy.
* Be the creative Wieloosobowego chatu video Goolge, umożliwił widzom zalogowanie się bezpośrednio do kamer w siedzibie Topshop i zadawanie pytań zespołowi projektowemu podczas ostatnich szlifów przed pokazem.
* G+ BOOTH & Interactive Window Specjalnie zaprojektowany program Google+ do robienia zdjęć, został zainstalowany we flagowym sklepie Topshop na Oxford Street. Fani mogli przymierzyć wybrany przez siebie strój, zrobić sobie zdjęcie i podzielić się nim ze społecznością.
* Mapy Google Korzystając z technologii mapy Google’s 3D, widz miał wgląd do wnętrza Tanks at Tate Modern oraz miał możliwość obejrzenia przestrzeni dookoła słynnej galerii.
* Gmail Topshop przesłał maile do milionów zainteresowanych klientów, którzy zarejestrowali się na Topshop.com za pośrednictwem poczty Google wraz z aktualizacją LFW.
"}},{"type":"oembed","subtype":"youtube","data":{"source":"https://www.youtube.com/watch?v=5TAF9OfL99g","apiUrl":"/api/editorial/api-proxy/cache-s?url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Foembed%3Furl%3Dhttps%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D5TAF9OfL99g%26format%3Djson"}},{"type":"html","data":{"value":""}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false,"commentCount":0},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"globalOpenWebSettings":null,"openWebRatingEnabled":false,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://www.elle.pl:443"},{"label":"Moda","url":"https://www.elle.pl/moda/"},{"label":"Współpraca Topshop z Google+"}],"seoMetadata":{"title":"Współpraca Topshop z Google+","description":"We wrześniu ubiegłego roku pokaz marki Topshop Unique był najczęściej oglądanym pokazem mody w sieci. W tym sezonie marka podjęła współpracę z Google+, by zrobić kolejny krok ku przyszłości.","metaTitle":"Współpraca Topshop z Google+","metaDescription":"We wrześniu ubiegłego roku pokaz marki Topshop Unique był najczęściej oglądanym pokazem mody w sieci. W tym sezonie marka podjęła współpracę z Google+, by zrobić kolejny krok ku przyszłości.","image":{"crop":[3,0,1537,1024],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":1024,"width":1544,"alt":"Współpraca Topshop z Google+","title":"Współpraca Topshop z Google+","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/wspolpraca-topshop-z-google-5d97697.jpeg","sourceName":null},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://www.elle.pl/moda/wspolpraca-topshop-z-google/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://www.elle.pl/moda/wspolpraca-topshop-z-google/","canonicalUrl":"https://www.elle.pl/moda/wspolpraca-topshop-z-google/","permutiveModel":{"category":["moda"],"subcategory":["article"],"channel":"moda","title":"Współpraca Topshop z Google+","article":{"id":"29503","description":"We wrześniu ubiegłego roku pokaz marki Topshop Unique był najczęściej oglądanym pokazem mody w sieci. W tym sezonie marka podjęła współpracę z Google+, by zrobić kolejny krok ku przyszłości.","type":"article","author":"ELLE","tags":["topshop","topshop unique"]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","whatsapp","email"],"emailSubject":"","emailBody":"","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"Wsp%C3%B3%C5%82praca%20Topshop%20z%20Google%2B","tweet":"Wsp%C3%B3%C5%82praca%20Topshop%20z%20Google%2B","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/wspolpraca-topshop-z-google-5d97697.jpeg","url":"https://www.elle.pl/moda/wspolpraca-topshop-z-google/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://www.elle.pl/moda/wspolpraca-topshop-z-google/#Article","@type":"Article","description":"We wrześniu ubiegłego roku pokaz marki Topshop Unique był najczęściej oglądanym pokazem mody w sieci. W tym sezonie marka podjęła współpracę z Google+, by zrobić kolejny krok ku przyszłości.","image":[{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/wspolpraca-topshop-z-google-5d97697.jpeg?resize=768,509","width":768,"height":509},{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/wspolpraca-topshop-z-google-5d97697.jpeg?resize=1366,906","width":1366,"height":906}],"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://www.elle.pl/moda/wspolpraca-topshop-z-google/"},"name":"Współpraca Topshop z Google+","url":"https://www.elle.pl/moda/wspolpraca-topshop-z-google/","author":[{"@type":"Person","name":"ELLE","url":"https://www.elle.pl/author/elle"}],"dateModified":"2024-11-29T13:39:54+01:00","datePublished":"2013-02-19T10:55:50+01:00","headline":"Współpraca Topshop z Google+","keywords":"topshop, topshop unique","publisher":{"@type":"Organization","name":"Elle.pl","url":"https://www.elle.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":95,"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2025/01/cropped-elle-big-ceeeb75-ea93bd3.png?resize=265,95","width":265}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title","/html/head/meta[@name=\"description\"]/@content"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["moda"],"channel":"moda","format":"standard","pageid":"29503","primary_cat":"moda","subcat":"article","author":"ELLE","publish_date":"2013-02-19T09:55:50+00:00","template":"article","taxonomies":{"posttag":["topshop","topshop-unique-2"]}},"dfp":{"configuration":"UAT","cat":["moda"],"channel":"moda","format":"standard","pageid":"29503","primary_cat":"moda","subcat":"article","posttag":["topshop","topshop-unique-2"]},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"moda"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["moda"]},{"key":"tags","value":["topshop","topshop-unique-2"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"crop":[3,0,1537,1024],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":1024,"width":1544,"alt":"Współpraca Topshop z Google+","title":"Współpraca Topshop z Google+","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/wspolpraca-topshop-z-google-5d97697.jpeg","sourceName":null},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"hideComments":false,"suppression":{"disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"display":"Kategorie","terms":[{"slug":"moda","display":"Moda","taxonomy":"category"}]},{"display":"Tagi","terms":[{"slug":"topshop","display":"topshop","taxonomy":"post_tag"},{"slug":"topshop-unique-2","display":"topshop unique","taxonomy":"post_tag"}]}],"table":null,"postFormat":"standard","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":"ba1LAIbkEGO2uneneI1GGuVDnDQpacwFNxIck7ZWyIn.S7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"1158601","content_title":"Współpraca Topshop z Google+","content_type":"article","publication_date":"2013-02-19T09:55:50+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":29503,"contentName":"Współpraca Topshop z Google+","contentType":"ContentArticle","contentUrl":"https://www.elle.pl/moda/wspolpraca-topshop-z-google/","pageType":"Content","siteCategory":"Elle.pl/Moda","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Moda","website":"elle-pl"},"relatedEdiPlayer":{"postType":"article","playerType":"related","breadcrumbs":["Moda"],"keywords":["topshop","topshop unique"],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false},"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"elle-pl","schemaId":"https://www.elle.pl/moda/wspolpraca-topshop-z-google/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"29503"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/elle.pl/","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["UAT"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":true},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":"zzOr6smOqIddCn5FrXR1I.LuwJy6EiL5EZtQt6ge7bL.V7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleHeader":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleBelowContent"}},{"componentId":"burdaffi_legal_notice_id","props":{"data":null,"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"0dc3cc7c5d6b10e1a61c2b8d70bc2e3e","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"","text":"","filter":true,"visual":true},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Polecane","limit":16,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":true,"hideAuthorNameOnCards":false,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"im_carousel_card_widget","props":{"data":{"title":"","categoryLabels":"hide","categories":[],"tags":[],"tagsOperators":"or","articlesType":"","contentType":"","aspectRatioOverride":"portrait","buttonText":"","buttonLink":"","showDescriptions":false,"showAdvertisingCooperationLabel":false,"showSponsorLabel":false,"showDotsNavigation":false,"numberOfCardsToInclude":1,"numberOfCardsToShowInViewport":1,"pinnedContent":[{"position":1,"content":{"source":"search-api","client":"elle-pl","entity":"offer","clientId":"777900"}}]},"widgetArea":"articleSidebar"}},{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"ee64d3f94965706d680811ea3f66856a","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
We wrześniu ubiegłego roku pokaz marki Topshop Unique był najczęściej oglądanym pokazem mody w sieci. W tym sezonie marka podjęła współpracę z Google+, by zrobić kolejny krok ku przyszłości.
Za pomocą wszystkich platform Google, Topshop zaprosił internetową publiczność pokazu do wyjątkowej interaktywnej zabawy. Mikrokamery umieszczone w klapach płaszczy i torebek modelek rejestrowały obraz widziany z wybiegu a przekaz był dostępny online dla wszystkich internautów odwiedzających profil marki na Google+. To jednak nie wszystko. Widzowie podczas interaktywnego pokazu mogli jednocześnie podglądać kulisy z punktu widzenia modelek, kupców i reżyserów wydarzenia, a takę zamówić i kupić elementy kolekcji Topshop Unique, kosmetyki użyte do wizażu i soundtrack! Przeczytajcie szczegóły:
Reklama
* Model cam: Wybrani modele mieli umieszczone na sobie mikro kamery HD śledzące obraz z wybiegu i przekazujące go online. Dzięki nim Cara Delevigne, Jourdan Dunn, Rosie Tapner oraz Ashleigh Good, przeniosły użytkowników w świat ‘Road to the runway’ - cyfrowego pamiętnika, który prowadził widzów od momentu pierwszej przymiarki aż do chwili wkroczenia na wybieg. * Topshop tv: Kanał Topshop na YouTube został specjalnie spersonalizowany, tak aby użytkownicy mogli na bieżąco wyrażać swoje opinie. W dniu pokazu, Topshop za pośrednictwem Google+ i YouTube transmitowało całe wydarzenie, od przybycia na czerwony dywan wszystkich gwiazd aż po sam koniec eventu. * Be the buyers Przy współpracy z Google+, Topshop stworzył pierwszą w historii aplikację umożliwiającą fanom wybieranie własnych, ulubionych momentów z pokazu i dzielenie się nimi z innymi użytkownikami. Dzięki tej aplikacji możliwe były też zamówienia i zakupy.
* Be the creative Wieloosobowego chatu video Goolge, umożliwił widzom zalogowanie się bezpośrednio do kamer w siedzibie Topshop i zadawanie pytań zespołowi projektowemu podczas ostatnich szlifów przed pokazem.
* G+ BOOTH & Interactive Window Specjalnie zaprojektowany program Google+ do robienia zdjęć, został zainstalowany we flagowym sklepie Topshop na Oxford Street. Fani mogli przymierzyć wybrany przez siebie strój, zrobić sobie zdjęcie i podzielić się nim ze społecznością.
* Mapy Google Korzystając z technologii mapy Google’s 3D, widz miał wgląd do wnętrza Tanks at Tate Modern oraz miał możliwość obejrzenia przestrzeni dookoła słynnej galerii.
* Gmail Topshop przesłał maile do milionów zainteresowanych klientów, którzy zarejestrowali się na Topshop.com za pośrednictwem poczty Google wraz z aktualizacją LFW.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.