Na początku listopada w Zurychu otwarto nowy flagowy sklep Swarovski, przy jednej z najbardziej ekskluzywnych alei handlowych na całym świecie. To miejsce, które tuż po przekroczeniu progu zabiera w niezwykłą podróż. Oto wirtualne zaproszenie do intrygującej przestrzeni!

Trzypoziomowy sklep podzielono odpowiednio na strefy, każda w innym zapierającym dech w piersiach kolorze. Parter w barwie słodkiego, a zarazem odważnego różu charakteryzuje się mozaiką wyeksponowanych na ścianach produktów. Całość zaprojektowana w sposób, który daje wrażenie ponadwymiarowej, błyszczącej szkatułki na biżuterię. Schodząc w dół zostajemy przeniesieni do kryształowej biblioteki w odcieniu liściastej zieleni. To skarbiec sklepu, kryjący jego najcenniejsze elementy, w którym ściany wypełnione surowymi rzeźbami z kryształów, ukazują spektrum kolorów, które dają poczucie, jak gdyby mogły być odkrywane przez dotyk. Natomiast poziom pierwszy, cały skąpany w lśniącej żółci oprócz biżuterii i akcesoriów prezentowanych w sklepie przedstawia również odzież i inne produkty powstałe przy współpracy z marką Swarovski. Wzdłuż schodów umieszczono kalejdoskopową instalację artystyczną, łączącą wszystkie piętra w odbijającą światło, interaktywną ekspozycję kryształu.  

Sklep Instant Wonder firmy Swarovski to urzeczywistnienie radosnego zachwytu, przypominające cukierkową krainę marzeń, wypełnioną pełną gamą kryształowych, lifestylowych ozdób – biżuterii, zegarków, figurek i akcesoriów. To świat pełen żywych kolorów, faktur, metalicznych rzeźb oraz innowacyjnych materiałów, które zachęcają do eksploracji i wyrażania siebie. 

Spotkanie towarzyszące otwarciu nie obyło się bez krótkiego przemówienia. Wygłosiła je Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywna marki Swarovski, która odpowiedzialna jest nie tylko za nowy design biżuterii, ale także nowy koncept wystroju sklepów. Pierwszym gościom, zwiedzanie umilał muzyczny set stworzony przez włoską artystkę i influencerkę Fionę Zanetti.  

 

„Projektując sklep w Zurychu, chcieliśmy zbudować to poczucie cudowności, dotyku i odkrywania, które Daniel Swarovski miał nadzieję stworzyć z każdym kryształem ponad 125 lat temu.” – dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert
      

Wśród zaproszonych gości nie brakowało gwiazd i influencerów. Marka Swarovski ma to do siebie, że przyciąga inspirujących ludzi, stąd też obecność m.in.: Susie Lau, Veroniki Heilbrunner, Oumi Janata, Lea van Acken, Zoë Pastelle, Olivii Faeh. Stylizacje każdej z dziewczyn uzupełniała oczywiście biżuteria Collection I oraz Collection II

Zwieńczeniem otwarcia flagowego sklepu w Zurychu była uroczysta kolacja w Zunfthaus zur Waag. Przy trzech długich stołach zastawionych kryształowymi dekoracjami odpowiednio w różowych, żółtych i zielonych barwach, był czas na rozmowę i podzielenie się pełnymi ekscytacji wrażeniami.