Tezenis jako młodsza bieliźniana marka grupy Calzedonia nie jest może tak powszechnie znana jak uwielbiane przez Polki Intimissimi, ale od tego sezonu będziemy czekać na coś więcej niż tylko jeden (choć dość duży) sklep w poznańskiej Plazie. Na świecie jest ich już około 500 i to aż w 18 krajach. A oferta pasuje do naszego rynku idealnie - "easywear", piżamy, bielizna dla kobiet, mężczyzn i dzieci, ale także bardziej odważne "modowe" komplety Tezenis cenowo są totalnie na wyciągnięcie ręki. Ale marka nie ogranicza się do "bezpiecznych" bawełnianych kompletów. W tym sezonie specjalną kolekcję sygnuje Rita Ora, a do oferty trafiła linia stworzona wspólnie z Coca Colą. Na zaproszenie marki wybraliśmy się do na specjalny pokaz jej nowości. Co działo się w Weronie?

#1

Pokaz z internetowym rozmachem

Już od popołudnia Tezenis budowało atmosferę wydarzenia. Przepiękne modelki przechadzały się po garderobie w firmowych szlafrokach jak w kultowych pokazach VS a tancerze ćwiczyli choreograficzne układy. Właściwie każdy moment za kulisami show był jak zaaranżowany z myślą o mediach społecznościowych. Fotogeniczne momenty mogliście śledzić także na instagramie ELLE Polska. Byliśmy jedną z kilkunastu redakcji z całego świata, które mogły być obecne na backstage'u.

#2

Rita Ora

Główną gwiazdą wydarzenia była brytyjska gwiazda muzyki – Rita Ora. Sławna piosenkarka i twarz marki Tezenis zaprojektowała i pokazała na wybiegu linię „Made With Love” składającą się z kilku kompletów bielizny, efektownego body i zmysłowego kimono. Jak sama mówi: „Inspiracją dla kapsułowej kolekcji jest muzyka oraz atmosfera najbardziej ekskluzywnych klubów na świecie”. Co z tego wyszło? Bardzo seksowna bielizna, z koronkowymi i aksamitnymi detalami. Rita pojawiła się na scenie w roli modelki. Kampanię mogliście już zobaczyć na ELLE.pl >>

#3

Kolekcja

Na 6 elementach kolekcji pokaz się oczywiście nie skończył. W nowej, regularnej kolekcji marki Tezenis znajdziemy zarówno propozycje o intensywnych barwach czerwieni czy błękitu, jak i w klasycznej czerni. Wśród propozycji easywear dominują t-shirty i crop-topy zestawione z ołówkową spódnicą, a także elementy dżinsowe i zamszowe. Według nas hitem sprzedażowym prosto z wybiegu będzie linia stworzona we współpracy z marką Coca-Cola

#4

Goście, goście!

Pokaz nowej kolekcji Tezenis przyciągnął influencerów z całego świata, m.in. Valentinę Ferragni, Cecilię Rodriquez czy modelkę Stefanie Giesinger. Z Polski na wydarzenie zostały zaproszone Julia Kuczyńska (Maffashion) oraz Karolina Gilon.

#5 

Muzyczna impreza

Niespodzianką dla gości pokazu Tezenis był występ na żywo rapera Tinie'go Tempah. W otoczeniu tancerek i niezwykle entuzjastycznego tłumu gości z całego świata, performance sprawiał wrażenie teledysku na żywo. Poniżej cała ścieżka dźwiękowa z pokazu: