Hasłem wyznaczającym rytm najnowszej kampanii Triples okazuje się uniwersalizm. Uniwersalne są tutaj fasony, wzory i kolory. Zwiewny oversize uzupełniają bardzo kobiece detale, a paleta barw zaprojektowana zostało tak, aby robić za podstawę letniej garderoby kapsułowej: dominuje biel, czerń, militarne khaki i błękit w odcieniu nieba. 

„Sukienka na co dzień, na popołudniowe zwiedzanie miasta czy romantyczną kolację? Dla nas to ten sam model, który za pomocą dodatków czy butów, wystylizujemy na różne okazje. Wierzymy w moc klasyki, dlatego na ten sezon proponujemy naszym klientkom sukienki, które dopasowują się do ciała, z gumkami w rękawach oraz w talii.” - mówi Aleksandra Kasprowiak, jedna z założycielek marki Triples.

Na uwagę zasługują tu także materiały. W składach luźnych koszul, sukienek i najmodniejszych w tym sezonie setów znajdziemy między innymi włoską bawełnę najwyższej jakości, naturalną wiskozę z certyfikatem ECOVERO czy niezastąpiony w upały len.

Skrupulatnie przemyślane projekty, w połączeniu z wysokogatunkowymi tkaninami sprowadzanymi z całej Europy oraz ponadczasową kolorystyką sprawiają, że ubrania Triples nigdy nie wychodzą z mody. 

„Naszym hitem jest zdecydowanie kombinezon Layla, który z zewnątrz wygląda jak sukienka. Nie rozstajemy się z dekoltem V czy rozcięciem na nodze. Musi być wygodnie, a przy tym lekko i romantycznie” - czytamy w informacji prasowej. 

Ten i wszystkie pozostałe elementy kolekcji na lato 2021 sfotografowano na tle urzekających krajobrazów RPA. Ostrzegamy, to sesja, która sprawi, że zaczniecie odliczać godziny do planowanych wakacji.