To wyjątkowy moment w branży mody. Z jednej strony autorska moda Rihanny, która nie będzie zwykłą współpracą ze znaną marką, a prawdziwym własnym domem mody z kategorii high fashion, z drugiej - to pierwszy raz od 1987 roku, kiedy LVMH decyduje się na nową markę (ostatnią było Christian Lacroix). Ich wspólne przedsięwzięcie będzie nosić nazwę "Project Loud France", a Rihanna ma być w 49,99% udziałowcem w firmie i wnosi do niej własny kapitał w wysokości ponad 34 milionów dolarów. Jak się okazuje, francuski gigant ma zainwestować w ten biznes jeszcze więcej pieniędzy, co jest kolejnym dowodem zaufania, jakim obdarzona została gwiazda.

Czytaj: Rihanna w marynarce oversize [ELLE Spy]>>

Rihanna projektowała już i sygnowała swoim nazwiskiem kolekcje dla sieciówek, współpracowała z Pumą, wypuściła kolekcję bielizny Savage x Fenty, a niedawno pokazała się we własnych okularach przeciwsłonecznych z sygnaturą "Fenty". Do koncernu LVMH należą z kolei najważniejsze domu mody, takie jak Louis Vuitton, Céline, Loewe, Fendi, Givenchy, Marc Jacobs, Kenzo, Dior oraz m.in. luksusowe perfumy i kosmetyki, zegarki i biżuteria czy alkohole. 

Rihanna i jej "Loud"

Nazwa brzmi znajomo? Nie bez powodu - "Loud" to tytuł piątego studyjnego albumu artystki, na którym znalazły się hity "Only Girl (In The World)", "S&M" i "Man Down". Rihanna nagrała go po mrocznym "Rated R", stworzonym po napaści na nią jej byłego chłopaka, Chrisa Browna. "Loud" był momentem odzyskania równowagi i radości w jej życiu, dlatego wypełniła go radosnymi, zadziornymi i tanecznymi utworami. W wywiadach jej producenci przyznali, że RiRi pojawiła się w studiu zupełnie odmieniona i szczęśliwa, zostawiając mroczną przeszłość za sobą, a "Loud" miał być jej własnym "Thrillerem". 

Nazwa "Loud" zdecydowanie odzwierciedla charakter albumu. Jest totalnie bezczelne, zalotne i przyciąga uwagę, dlatego tak mi się podoba. Prowadzi cię przez naprawdę interesującą przejażdżkę. To bardzo kolorowa płyta - powiedziała o niej wówczas gwiazda. 

Wydanie z 2010 roku charakteryzuje się licznymi odwołaniami do electro-r&b, dance-popu, dancehallu i reggae. To Rihanna flirtująca, odważna, z nową energią, w czerwonych włosach i pstrokatej estetyce. Czy "Loud" rzeczywiście będzie inspiracją dla estetyki nowej marki Rihanny x LVMH? My już szukamy wskazówek, w końcu był to przełomowy moment w życiu wokalistki, a współpraca z modowym gigantem to kolejny przełom. Na pewno świetnie sobie poradzi i dołączy do grona cenionych celebrytów w branży mody, obok Kanye'a Westa i Victorii Beckham. W końcu jej kosmetyczna marka Fenty Beauty to już międzynarodowy hit, o muzyce nawet nie wspominając, a wszystko, co dotknie Rihanna, zamienia się w złoto.

Więcej: Savage x Fenty - Rihanna pokazała kampanie swojej bielizny>>