W niejednej szafie znajdzie się ciepły, wełniany, ale też mocno "gryzący" sweter, który dziś nie kojarzy się szczególnie z modnymi stylizacjami. Marka Roboty Ręczne udowadnia, że to nieprawda, może być wręcz odwrotnie. W momencie, gdy cała branża mody zwraca się w stronę vintage, kampania "I Knit You Back" idealnie wpisuje się w ten trend. "To powrót do czasów dzieciństwa, do dzianin ręcznie robionych przez Babcię" - możemy przeczytać w informacji prasowej. Kardigany znów są w cenie (Francuzki noszą je przez cały rok!), a te z wełny owczej pomogą przetrwać każdą (zwłaszcza polską) zimę. Sploty i kolory przędzy nawiązują do klasycznych swetrów, jednak modele z metką "Roboty Ręczne" są lekko uwspółcześnione - Marta Iwanina-Kochańska zdecydowała się na modny krój oversize, ale i na skórzane, czy drewniane, retro guziki. Co ciekawe, stworzenie pojedynczego egzemplarzu zajmuje nawet 28 dni. Tu nie ma mowy o fast-fashion. Roboty Ręczne od zawsze celebrują rękodzieło i składają hołd naturalnym materiałom.

Oprócz modnych swetrów na jesień i zimę 2019/2020 w ofercie Robót Ręcznych pojawią się też kolejne koszyki, a dokładnie wiklinowe torebki. Nasze ulubione "Ladybead Wicker Baskets" mają teraz czarne dodatki, a dokładnie ciemne woreczki, czy rączki w formie czarnych koralików. Na niskie temperatury przydadzą się również futrzane kapcie (model "Woolen Slippers") oraz ciepłe czapki - w ich składzie znajdziecie kaszmir i jedwab. 

To nie koniec niespodzianek. Założycielka brandu Roboty Ręczne tym razem wcieliła się w modelkę. "W kampanii pozuję osobiście, ponieważ to dla mnie szczególny projekt - bardzo bliski mojemu sercu. Nie pokazuję twarzy, bo chciałabym nawiązać do wspomnień, które nasi Klienci również noszą w sobie." Autorem zdjęć jest jej mąż, Jan Kochański.