Polska marka stworzyła kapsułową kolekcję z jedną z największych ikon popkultury. To miks tęsknoty za latami 90., estetyki pin-up, streetwearu i... misi polarnych
Local Heroes nie nabija w butelkę. Ich nowa kolekcja ma autentyczny vibe lat 90. Streetwearowe fasony stały się tłem dla jednego z największych symboli zachodniej popkultury. Zobacz efekty nostalgicznej współpracy Local Heroes x Coca-Cola.

Czy wiesz, że kultowe misie polarne pojawiły się w reklamach Coca-Cola już w 1922 roku? Niemal sto lat później trafiły na bluzy Local Heroes. 19 elementów nowej kolekcji doskonale komponuje się z intensywnymi kolorami odświeżonej identyfikacji wizualnej uwielbianego napoju. A spotkanie przeszłości z teraźniejszością, gdzie wszystko i wszyscy są akceptowani, staje się nietypowym miksem tego, za co kochamy obie marki.
Nostalgia zaszyta w streetwearowych fasonach

Local Heroes nikomu nie trzeba przedstawiać. Historia sukcesu duetu projektantek (początkowo za sterami marki stały Areta Szpura i Karolina Słota, dzisiaj firmą kieruje w pojedynkę druga z założycielek) zaczęła się od szarej bluzy z napisem „doing real stuff sucks”, którą w 2012 roku w świetle fleszy nosił ówczesny idol rzeszy nastolatek. Czas nieco przewrotnie potraktowała kultowe motto – teraz polska marka robi prawdziwy szum w świecie mody, a jej ubrania mają w szafach największe gwiazdy muzyki i filmu. Popularność doprowadziła też do kilku kreatywnych współprac z gigantami popkultury. W zeszłym roku Local Heroes zaprojektowało ubrania i akcesoria dla zwycięzców konkursu Coca-Cola. Teraz razem tworzą kapsułową kolekcję inspirowaną logomanią lat 90. i stylistyką starych reklam Coca-Cola.
Na płótna przenosili ją pionierzy pop-artu, na ekranie uwieczniali mistrzowie kina, a charakterystyczne czerwone banery z białym napisem były jak powiew upragnionej wolności w Polsce lat 90. Coca-Cola to coś więcej niż napój. Rozpoznawalne na całym świecie logo wiele razy gościło w filmowych kadrach, ale także trafiło na koszulki i stało się nieodłącznym elementem ulicznej mody. Dzisiaj trendy z minionych dekad powracają w minimalistycznym wydaniu Local Heroes.
Powrót do przeszłości

Każdy z nas ma na dnie szuflady lub w zapomnianym pudełku kapsułę czasu, przenoszącą do dawnych lat. Co w niej znajdziemy? Stare rysunki, złote myśli albo segregator z kolekcjonerskimi karteczkami. Niezależnie od tego, czy jesteś dzieckiem lat 90., czy nie było Cię jeszcze wtedy na świecie – kolekcja Local Heroes x Coca-Cola zabierze Cię do czasów, które bawiły się modą na niespotykaną wcześniej skalę.
Chociaż określenie „kolekcja kapsułowa” oznacza zgoła co innego. Każdy z 19 elementów, T-shirtów, bluz i spodni, możesz dowolnie ze sobą zestawiać i tym samym tworzyć oryginalne stylizacje. Local Heroes sięga po wygodne fasony, które pokochali wielbiciele marki. Ubrania uszyto z ciepłych i miękkich dzianin, między innymi polaru oraz weluru. Paleta kolorystyczna wpisuje się w soczyste barwy nowych opakowań Coca-Cola.
Sesja w stylu retro

Autorką zdjęć do sesji promującej efekty wyjątkowej wspólpracy jest Klaudia Piekara. Twarzami kolekcji są ambasadorzy Coca-Cola: Magda Karwacka, Igor Łubkowski, Marlena Sojka, Kuba Norek i Iza Krzan. Wszystkie produkty dostępne są na stronie Local Heroes, a także na Zalando, About You, Junkyard, Kixbox i innych sklepach multibrandowych.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby YouTube i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
1 z 7

Local Heroes
2 z 7

Local Heroes
3 z 7

Local Heroes
4 z 7

Local Heroes
5 z 7

Local Heroes
6 z 7

Local Heroes
7 z 7

Local Heroes
Polecane
Rasin Rum Nails – zmysłowy trend inspirowany latami 90. To wyraz tęsknoty za grunge'em i elegancją w duchu dark romance
Styl lat 2000. nie schodzi z listy najpopularniejszych trendów sezonu. Czym się charakteryzuje ulubiona estetyka Gen Z?
To jedyna polska marka, która nawiązała współpracę z Zara Home. Kolekcja kapsułowa UNIQ będzie gratką dla miłośników boksu
Katarzyna Butowtt: polska modelka z lat 80. i 90 oraz ikona polskich reklam powróciła po latach do modelingu
Magda Butrym pierwszą polską projektantką, która stworzyła kolekcję z H&M. „Pochodzimy z dwóch różnych światów, ale znaleźliśmy wspólny mianownik” [WYWIAD]
Za nami spektakularna premiera nowych kolekcji Tubądzin. Polska marka pokazała, czym zaskoczy na targach w Bolonii
Premierowo na ELLE.pl: uwielbiana polska marka łączy siły ze znaną brytyjską make-up artist. Zdradza triki, które odmienią letni makijaż
Red Dot 2025 rozdane! Wśród zwycięzców polska marka dwukrotnie nagrodzona za design
Współpraca reklamowa
To jedna z najlepszych ekranizacji książek Remigiusza Mroza. Polskie piekiełko, korupcja i żądza władzy
Ageless icons, czyli klasyki, które nigdy nie wychodzą z mody. Są fundamentem współczesnej szafy kapsułowej
Współpraca reklamowa
















