W ostatnim czasie Calvin Klein mocno naraził się swoim klientom. Wszystko przez zdjęcie, jakie pojawiło się w witrynach flagowych butików marki. Na prowokacyjnej reklamie bielizny wystąpiła drobna modelka Lulu (zobacz zdjęcie >>). Fotografię uznano za "nie na miejscu", bo skąpo ubrana dziewczyna, stojąca w prowokacyjnej pozie, wyglądała na 12 lat. Trudno temu zaprzeczyć - szczupła Lulu nie posiada kobiecych krągłości, jej sylwetka oraz niewinna uroda kojarzą się z ciałem dziewczynki. Uznano, że reklama ma zły wpływ na nastolatków i może namawiać do seksu z nieletnimi. Warto wspomnieć, że każda modelka promująca bieliznę powinna mieć ukończone 18 lat. Chociaż Lulu spełnia te kryteria, Calvin Klein musiał usunąć jej zdjęcia.

Marka postanowiła walczyć z dyskrymincją wieku w modelingu. Nie tylko, jeśli chodzi o młode dziewczyny. Nowa kampania #mycalvins udowadnia, że kobieta zawsze może być atrakcyjna bez względu na to, ile ma lat. W filmiku promującym kampanię wystąpiły m.in. Kirsten Dunst, Rashida Jones oraz Lauren Hutton. Warto wspomnieć, że Lauren, ikona modelingu lat 70, liczy sobie już 73 wiosny! Gwiazda nie daje po sobie tego poznać - jej uroda nadal zachwyca i jest godna pozazdroszczenia. Czarno-białe wideo zostało nakręcone przez Sophię Coppole. Na nim dojrzałe kobiety zaprezentowały zmysłową bieliznę prezentując się równie dobrze, jak ich 18-letnie koleżanki z branży. Widać, że każda z nich świetnie czuje się we własnym ciele, nawet, jeśli nie jest to figura spełniająca restrykcyjne kryteria świata mody. Jak wam się podoba przekaz nowej kampanii Calvin Klein?

Kampania Calvin Klein walczy z dyskryminacją wieku w modelingu - ZDJĘCIA >>

Kampania bielizny Calvin Klein wiosna 2017 - WIDEO: