"Challenge Accepted" od MAC Cosmetics

Przemysł kosmetyczny ma tradycję celebrowania nowych rzeczy, ale tym razem gigant, jakim jest MAC Cosmetics przyjmuje inny pogląd i celebruje koncepcję utrzymania siły. Idąc za tym tropem, marka stworzyła nową kampanię zatytułowaną "Challenge Accepted", która zaprasza fanów do przetestowania produktów MAC. Celem jest pokazanie, że produkty MAC są trwałe i przewyższają konkurencję, pozostając wiernym temu, kim jesteśmy. 

Cher i Saweetie w kampanii MAC Cosmetics

Firma MAC Cosmetics nawiązała współpracę z gwiazdami muzyki, Cher oraz Saweetie, w najnowszej kampanii reklamowej "Challenge Accepted". Jako dwie ikony świata muzyki, które idą na przekór normom, doskonale uosabiają zaanagażowanie marki MAC Cosmetics w rozwój - obie nigdy nie osiadły na laurach swojej kariery, tak samo jak marka. Kampania "Challenge Accepted" to kwestionowanie statusu quo i działanie na przekór wszelkim normom. 

Zawsze zajmowałam się praca, wyznaczaniem celów i ich realizacją. Bycie ikoną jest dla mnie myśleniem nieszablonowym i wyjściem poza strefę komfortu, więc ta kampania o akceptowaniu wyzwań jest dla mnie. Byłam zaszczycona współpraca z legendą taką jak Cher i marką, którą zawsze kochałam. To idealne połączenie - wyznała Saweetie w komunikacie prasowym

Tak jak bohaterki kampanii, kosmetyki marki MAC przekraczają wszelkie oczekiwania i zostały stworzone tak, aby wytrzymać nieustanną energię i ruch podczas koncertów, a także zgiełk codzienności, który nam towarzyszy. MAC Cosmetics cechuje niezwykła wytrwałość, która jest kluczem do osiągnięcia sukcesu, co potwierdza legendarna Cher. 

Zawsze byłam Cher, ale nie miałam luksusowego makijażu, włosów i kostiumów w wieku 4 lat. Mój upór zamienił się w moją mantrę. Nie wierzę w słowo "nie". Bez względu na to, co się działo, nigdy się nie poddawałam. Nie mogłam pozwolić, aby to, co ludzie myśleli, miało znaczenie. Od zawsze mówię "Challenge Accepted" - powiedziała Cher