Marka Victoria’s Secret przygotował wzruszającą kampanię z okazji Dnia Matki, w której zobaczymy ikonę Brooke Shields i jej córkę Grier Henchy, która dopiero rozpoczyna swoją karierę w modelingu. Na Instagramie gwiazdy możemy zobaczyć wideo z kampanii.

„Jestem przeszczęśliwa, że mogłam wziąć udział w tym projekcie. Móc stworzyć kampanię z moją córką i uchwycić piękno naszej relacji było jak spełnienie marzeń” - napisała aktorka.

W wywiadzie dla magazynu InStyle, Brooke Shields przyznała, że udział w tym projekcie był dla niej niezwykle emocjonujący.

„To było tak, jakby moja mała córeczka momentalnie dorosła na moich oczach” - zdradziła gwiazda.

Shields dodała także, że ma nadzieje, iż jej córka, dzięki udziałom w takich projektach, ugruntuje w sobie uczucie miłość, jaką kobiety powinny się darzyć nawzajem. Dodała sentencjonalnie, że piękno pochodzi właśnie z miłości do siebie i innych.

Tak Victoria’s Secret świętuje Dzień Matki

Kampania skupia się głównie na pokazaniu siły więzi, jaka łączy matkę z jej dziećmi. W uroczym klipie widzimy Brooke Shields, która ze łzami w oczach mówi o macierzyństwie.

„Jest to ból związany z wielką miłością, to boli cały czas” - mówi aktorka.

W kampanii, oprócz Brooke Shields i jej córki, możemy zobaczyć także Hari Nef, Lais Ribeiro, Chanel Iman, Yumi Nu, czy Palome Elsesser, które również wystąpiły ze swoimi rodzinami.

„Być wśród tak dynamicznych kobiet i ich rodzin oraz reprezentować markę, która jest tak poświęcona celebrowaniu wszystkich kobiet, to prawdziwy zaszczyt” - napisała na swoich social mediach Brooke Shields.

W ELLE.pl na co dzień informujemy Was o trendach, stylu życia, rozrywce. Jednak w tym ciężkim czasie część redakcji pracuje nad treściami skupionymi wokół sytuacji w Ukrainie. Tutaj dowiecie się jak pomagać, sprawdzicie gdzie trwają zbiórki i przeczytacie co zrobić, aby zachować równowagę psychiczną w tych trudnych okolicznościach: pomoc dla Ukrainy.