Faux pas na festiwalu filmowym w Wenecji: 3 uczestniczki w identycznej sukni od Saint Laurent
Wenecki Festiwal Filmowy 2023, choć dotknięty trwającymi strajkami w branży rozrywkowej, wciąż zdołał oczarować wczorajszym wieczorem otwarcia pełnym splendoru i europejskich gwiazd. Moda z czerwonego dywanu prowokuje zwykle tyle samo dyskusji, co pokazy oczekiwanych filmów, ale nikt nie spodziewał się pewnego zwrotu akcji: nie jedna, nie dwie, a trzy uczestniczki festiwalu założyły tę samą suknię od Saint Laurent.

Tegoroczny festiwal, na który znaczący wpływ miały trwające strajki WGA i SAG-AFTRA, pomimo wyzwań zdołał przyciągnąć szereg modelek, influencerów i innych znaczących postaci. Jednak to nie lista gości stała się przedmiotem dyskusji, a osobliwy incydent na czerwonym dywanie: spostrzegawcza użytkowniczka Twittera @itgirlenergy zauważyła niesamowite podobieństwo między strojami trzech uczestniczek. Każda z nich miała na sobie tę samą spektakularną kreację z kolekcji Saint Laurent Pre-Fall 2023: czarną sukienkę sięgającą podłogi, z dramatycznym dekoltem w kształcie serca i wyrazistymi drapowanymi rękawami przechodzącymi w operowe rękawiczki.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Twitter i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Tego typu zbieżność na czerwonym dywanie to klasyczne modowe faux pas, którego luksusowe marki zazwyczaj starają się unikać. Strój, zidentyfikowany jako Look 50 z kolekcji Saint Laurent, był nawet podobnie wystylizowany przez wszystkie trzy osoby noszące: z pojedynczą bransoletką na nadgarstku, odważnymi kolczykami i ponadczasowymi czerwonymi ustami.
Hiszpańska aktorka Milena Smit, znana z roli u boku Penelope Cruz w filmie "Matki równoległe", znalazła się we wspomnianym trio modowych zbiegów okoliczności. Smit, która służy jako ambasadorka YSL Beauty, dodała do stylizacji osobisty akcent w postaci trzyrzędowego chokera w kolorze różowego złota, ozdobionego pojedynczym czerwonym kamieniem pośrodku, odbiegając tym samym od trendu na brak naszyjnika.

Pozostałe dwie osoby, które założyły tę samą kreację Saint Laurent, to niezidentyfikowany gość i Cristina Fogazzi, czołowa włoska przedsiębiorczyni internetowa, która w 2021 roku otrzymała za swoje osiągnięcia własną lalkę Barbie.

Dla tych, którzy chcą odtworzyć kultowy już look i dołączyć do grona tych nieoczekiwanych modowych trojaczków - suknię można kupić na stronie YSL.com w cenie 6,800 dolarów.


