BIMBA Y LOLA SS23 - przygotuj się na sezon w klimacie szalonych lat 90.
Kreatywny kolektyw stojący za BIMBA Y LOLA wykracza poza przyjęte schematy. Od początku istnienia inspiruje się kulturą i awangardą, szuka odmiennego języka wyrazu, tworząc własny, jedyny w swoim rodzaju, świat. Do współpracy zaprasza młodych, często nieznanych szerszej publiczności, artystów, pogłębiając swój związek ze sztuką współczesną. Nie inaczej było podczas pracy nad kampanią SS23.

BIMBA Y LOLA na sezon SS23
Nowa kampania BIMBA Y LOLA to nostalgiczny powrót do pełnych swobody i spontaniczności lat 90. - okresu, gdy media społecznościowe dopiero raczkowały, a czas wolny spędzało się nie przed ekranem smartfona, ale w skateparkach, na boiskach i plaży lub uprawiając sporty wodne. Autorem zdjęć jest Grant James-Thomas, fotograf mody, który swoją karierę rozpoczął w bardzo młodym wieku, mając zaledwie 17 lat. Podobnie jak BIMBA Y LOLA, wymyka się klasyfikacjom, jego prace są barwne, oryginalne, nierzadko surrealistyczne.
Aby w pełni oddać ducha kampanii SS23 i klimat lata, fotograf połączył siły z dyrektorką kreatywną i artystką multidyscyplinarną, Ashley Munns. Efektem tej współpracy są zaskakujące, przypominające kadry z filmów, ujęcia, celebrujące młodość, odwagę i wakacyjną beztroskę.


Dodatkowym zwrotem akcji jest główny bohater kampanii - BIMBA Y LOLA wybrała na niego bowiem… swój kultowy model torebki, POCKET BAG. - Dzięki mocnym kieszeniom i krągłościom, torba ta bez trudu zmienia styl. Czarna, srebrna, żółta czy różowa, ze sportowymi paskami, kolorowymi frędzlami lub dużym, oldschoolowym łańcuchem - POCKET BAG lata wysoko i zawsze udaje się jej wykonać sztuczkę - mówią przedstawiciele marki. I dodają:
POCKET BAG jest gotowa do freestyle’u na świeżym powietrzu - nawet w ekstremalnych warunkach.


Swoją kampanią SS23 BIMBA Y LOLA po raz kolejny udowodniła, że jest synonimem kreatywności. Wyróżnia ją niemożliwe do podrobienia poczucie humoru i dystans.