10 wspaniałych: ubrania, buty i dodatki. Poznajcie największe hity sprzedażowe 2019 roku
O czym marzyliśmy w tym roku?

Najpopularniejsze ubrania i dodatki 2019
Większość najważniejszych trendów, które były namiętnie wyszukiwane w sieci, to analizy i interpretacje lat 90.: torebki baguette, sandały z kwadratowym noskiem, bieliźniane sukienki, krótkie topy. To właśnie te produktu najczęściej trafiały do koszyków w sklepach internetowych i były wyszukiwane w vintage shopach. Szczególnie, jeśli były to na przykład stare kolekcje Versace, Thierry Mugler i Jean Paul Gaultier sprzed trzech dekad. W jeden raport wyszukiwań zakupowych zebrała je wszystkie platforma Lyst, która w swojej prezentacji podsumowała cały 2019 rok w modzie. Które marki zostawiły inne daleko w tyle? O jakich projektach marzyły tłumy? Na co oszczędzały it girls? Czyje zdjęcia zalewały nasz Instagramowy feed?
Modne buty uniseks dla Ciebie i Twojego faceta (możecie kupić takie same) >>
Analitycy Lyst wzięli pod lupę wyszukiwania, wzmianki w social mediach, ogłoszenia o wyprzedanych zasobach i wyciągnęli wnioski, które ubrania, buty i dodatki były w tym kończącym się roku najbardziej pożądane.
Oto dziesięć najważniejszych elementów garderoby, które były niekwestionowanym fenomenem ostatnich miesięcy.
Anatomia trendu: naked dress>>
Torebka The Pouch od Bottega Veneta

The Pouch to ikona obecnego wizerunku marki Bottega Veneta i jej projektanta Daniela Lee. Miękka skórzana torebka, przypominająca poduszkę, uwielbiana jest przez redaktorki mody, celebrytki, modelki i internetowe sławy. Jak podaje Lyst, od momentu premiery ten model liczy sobie aż 10 000 odsłon miesięcznie, a sama Rosie Huntington-Whiteley pokazała "The Pouch" na Instagramie aż 39 razy w ciągu trzech miesięcy.
Sandałki Bottega Veneta
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
To właśnie one rozpoczęły modę na floss sandals: sandały na szpilce z paseczkami i z kwadratowym "noskiem" projektu Daniela Lee. Były one równie często noszone, co kopiowane przez inne marki, a w lipcu liczba wyszukiwań na Lyst wzrosła o, bagatela, 471%.
Pasek Gucci z klamrą w postaci logo marki

Ten dodatek regularnie widujemy w raportach i rankingach Lyst. Tym razem pasek z logo Gucci wraca ze zdwojoną siłą - luksusowe akcesorium było w 2019 roku sprzedawane co minutę (!), influencerki eksponowały metalowe litery GG kiedy tylko się da.
Torebka Jacquemus Le Chiquito
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Obiekt pożądania, bohaterka memów i najczęściej wypatrywany dodatek na zdjęciach ze stolic mody. Maleńka torebka Jacquemus hit swoich wyszukiwań zaliczyła w maju, kiedy wpisywanie "Le Chiquito" w wyszukiwarce zakupowej Lyst wzrosto o 130% i wygenerowało ponad 20 000 odsłon przez całe wakacje.
Bucket hat Prada

To nakrycie głowy to jedno z największych zaskoczeń mody: nikt nie sądził, że trend na rybacki kapelusik przyjmie się na dobre, a co dopiero, że pokochają go marki premium. Bucket hat z czerwonym paskiem i logo Prada okazał się być strzałem w dziesiątkę, a projekt wyprzedaje się za każdym razem, kiedy tylko pojawi się w sklepie online.
Torebka Louis Vuitton Multi Pochette

Odświeżona wersja torebki LV z 1992 roku szybko zyskała swoje wierne fanki, takie jak Caroline Daur i Xenia Adonts. Nic dziwnego: Multi Pochette można nosić na kilka sposobów, a jej elementy dowolnie ze sobą łączyć. Jeszcze przed premierą miała listę oczekujących na zakup, a po wprowdzeniu do sprzedaży od razu wyprzedała się na pniu.
Zielona sukienka Ganni w kratkę

Najpierw Instagram oszalał na punkcie duńskiej marki Ganni, a potem elementy jej poszczególnych kolekcji stawały się sprzedażowymi hitami. W tym roku neonowa sukeinka w kratkę z metką marki trafiła do raportu Lyst. Zasłużenie: w lipcu wyszukiwania wzrosły o 101%, a chwilę po tym Ganni ogłosiło "sold out".
Polarowa kurtka Sandy Liang
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Szary polar zapinany na guziki z kremową kieszonką i seledynową podszewką w ekspresowym tempie pokochały dziewczyny na całym świecie. Ten model bluzy otworzył nowojorskiej projektantce drzwi do kariery i okazał się sprzedażowym hitem.
Modne torebki na jesień i zimę 2019 od polskich marek>>
Klasyczne dżinsy Weekday Rowe

To model, który na Lyst był najlepiej sprzedającymi się dżinsami 2019 roku. Są w kolorze błękitnego nieba, uszyte w całości z organicznej bawełny i powstały w duchu mody odpowiedzialnej. Rowe sprawiły, że zainteresowanie marką rośnie o 68% rok do roku.
Męska torebka Gucci - GG Supreme

Przypomina tak naprawdę przeskalowaną saszetkę i jest z zasady praktyczna, ale nie da się ukryć, że GG Supreme Messenger bag sprawiła, że męskie torby znów zaczęły być wyszukiwane w sieci (na Lyst to wzrost aż 44%). Ten model nawiązuje do projektów Gucci sprzed kilku dekad i jest uzupełniony o nowoczesne rozwiązania, w tym wygodny pasek w barwach marki.
Galeria: 10 wspaniałych - ubrania, buty i dodatki. Poznajcie największe hity sprzedażowe 2019 roku>>
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
1 z 7

Torebka Bottega Veneta
2 z 7

Pasek z logo Gucci
3 z 7

Prada bucket hat
4 z 7

Torebka LV
5 z 7

Sukienka Ganni
6 z 7

Dżinsy Weekday
7 z 7

Męska torebka Gucci

