Jej nieskazitelną urodą zachwyca się cała branża. Polska it-girl Sylwia Butor jest nie tylko modelką, ale również mistrzynią storytellingu
Na Instagramie obserwuje ją aktualnie 326 tysięcy osób, a na TikToku ta liczba jest prawie dwa razy większa. Modelka Sylwia Butor zbudowała wokół siebie aurę autentyczności, za którą ceni ją branża i wierna społeczność fanów. Choć pozowanie przed obiektywem opanowała do perfekcji, równie wspaniale wypowiada się do niego. Niekwestionowana polska it-girl to tylko jedno z wielu określeń Sylwii, bo kolejne to zdecydowanie mistrzyni storytellingu.

W tym artykule:
Polska modelka Sylwia Butor
W 2016 została częścia agencji modelek D'VISION. W tym samym roku zrealizowała pierwszy kontrakt w Australii, który okazał się początkiem jej niesamowitej kariery. Sylwia Butor ma na swoim koncie współprace z prestiżowymi markami jak Bogna Skin, Le Petit True, Reserved, Jean Loius David, BIZUU, Veclaim, 303 Avenue, La Mania czy 696 Jewelry.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby TikTok i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Tworzyła kampanie w różnych zakątkach świata - od Paryża, przez Berlin, po Australię i Mediolan. Siedem lat po rozpoczęciu kariery wzięła udział w pokazie Etam na paryskim pokazie mody, prezentując na wybiegu bieliznę francuskiej marki.
Prywatnie przyjaźni się z niezwykle cenioną fotografką Dorotą Szulc, z którą współtworzyły wiele urokliwych kampanii.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Sylwia Butor to urodzona TikTokerka
Sylwia jest prawdziwą pięknością, dlatego nie dziw fakt, że w modelingu odnosi duże sukcesy. Jednak na przestrzeni ośmiu lat swojej działalności w mediach społecznościowych zbudowała markę osobistą głównie za sprawą niepodrabialnej autentyczności, naturalności, poczucia humoru i godnego podziwu zapału do pracy.
"Jestem tu tak brzydka, że aż to uwielbiam" - mówi Sylwia o kampanii z 2018 roku dla marki Acephala.
Polska it-girl jest wierna swoim przekonaniom, które szczerze wygłasza w swoich uzależniających mowach na TikToku. Na platformie uwielbianej przez "zetki" zasłynęła z długich, angażujących filmików, które średnio ogląda blisko 500 tysięcy osób, a niektóre przekraczają milion wyświetleń. Jej TikToki zwykle bazują na tematyce beauty. Sylwia często poleca produkty do pielęgnacji skóry twarzy oraz ciała, a także zdradza i testuje triki makijażowe. Oprócz tego na profilu @sylwiabutor znajdziesz bazę stylizacyjnych inspiracji i tematyczne vlogi z wyjazdów modelki. Oczywiście jak na prawdziwą gwiazdę Internetu przystało Butor nagrywa także filmiki w myśl panujących trendów, które pokazują jej dystans do samej siebie.
Dzięki unikalnej zdolności do wciągającego storytellingu pokazała, jak zbudować wiarygodną markę osobistą opartą na fundamentalnych, a jednak niezwykle rzadkich w świecie Internetu cechach.

