Reklama

U jednych kobiet bezgraniczna miłość do dziecka pojawia się wraz z dwoma kreskami, u drugich z pierwszym usłyszanym biciem serca albo pierwszym krzykiem, a u jeszcze innych przychodzi z czasem. Zawsze jednak jest bezgraniczna, bo dzieci są jak diament, którego szlifowanie jest największym wyzwaniem, a zarazem największą przygodą życia.

Reklama

Nie da się jednak przygotować ściągi z bycia mamą. Trudno stworzyć też definicję macierzyństwa, bo tak naprawdę każda kobieta będzie miała własną - uszytą na podstawie przeżyć, wybranej ścieżki oraz uczuć związanych właśnie z byciem mamą. Macierzyństwo jest pięknym, ale też trudnym doświadczeniem, które kształtuje kobietę na nowo.

ANIA KRUK, kampania HEART-TO-HEART / fot. Klaudia Kocielska

Bycie mamą idealnie opisuje najnowsza kampania marki ANIA KRUK, w której głównej roli wcale nie odgrywa produkt, tylko historia - skupiona na relacjach i drodze, jaką pokonały kobiety, by zostać mamami.

- Mama. Cicha superbohaterka, która codziennie znajduje nadprzyrodzoną moc, by stawić czoła różnym wyzwaniom. Przyjaciółka, strażniczka sekretów, kobieta, która nigdy nie śpi. Stawia innych na pierwszym miejscu, często zapominając o sobie samej. Nawiedzają ją momenty zwątpienia i opuszczenia, chwile, kiedy nie może powstrzymać łez, ale niezależnie od tego, jaką drogę wybierze i co na nią będzie czekać - dla ciebie zawsze będzie inspirującą i najsilniejszą osobą, jaką znasz - słyszymy w kampanii.

ANIA KRUK startuje z kampanią HEART-TO-HEART

ANIA KRUK przekazuje ważną ideę, która może zmienić postrzeganie społeczeństwa na z pozoru zwykłą codzienność i sprawy, które dotyczą nas wszystkich. Jest blisko swoich obserwatorów, dając im bezpieczną przestrzeń, w której mogą czuć się sobą. Nie pierwszy raz zresztą dotyka tematów tak samo wrażliwych, jak ważnych.

Zeszłoroczna kampania ANIA KRUK, REBORN, była istotnym wstępem do tematu macierzyństwa. Marka chce wspierać każdą kobietę, która jest mamą, planuje, nie chce lub nie może mieć dzieci.

Kobiety zmagają się z różnymi decyzjami w życiu, są rozdarte między pracą a macierzyństwem - mówi Ania Kruk, CEO & Co-founder.

ANIA KRUK, kampania HEART-TO-HEART / fot. Klaudia Kocielska

Społeczeństwo niestety nie ułatwia podejmowania i tak już trudnych decyzji, bo narzuca pewne schematy, z którymi ciężko walczyć.

Mamy, te najsilniejsze kobiety, jakie znamy, też mają chwile, kiedy nie mogą powstrzymać łez i czują się osamotnione - zwraca uwagę Martyna Olszak-Bachora, Head of Creative Department & PR.

Dlatego właśnie powstała kampania HEART-TO-HEART. A ponieważ różnorodność i autentyczność to słowa-klucze w komunikacji ANIA KRUK, tym razem historia skupia się na pięciu różnych bohaterkach, które przedstawiają własną perspektywę macierzyństwa. Opowiadają o samodzielnym wychowywaniu dzieci po stracie bliskiej osoby, spełnionym marzeniu dzięki metodzie in vitro, tworzeniu adopcyjnej rodziny oraz byciu mamami w związku homoseksualnym.

ANIA KRUK wspiera mamy

Mimo że części tej opowieści są różne, tworzą spójną całość i udowadniają, że każda kobieta zmaga się ze swoimi problemami, ma prawo do wyczerpania, bezsilności i łez. A jedyne, czego najbardziej potrzebuje w tych trudnych chwilach, to wsparcia bez oceniania, bo tylko mamy wiedzą, jakiego poświęcenia uczy je macierzyństwo bez względu na drogę, jaką pokonały, by w ich życiu pojawił się mały człowiek. Tylko mamy wiedzą, ile cierpliwości wymaga od nich każdy dzień. Tylko mamy wiedzą, że odwaga w macierzyństwie, to nieustanna walka o wszystko, co najlepsze.

Reklama

Dzięki fundacji SIEPOMAGA.PL zostaną przekazane fundusze oraz bransoletki z perłą dla samodzielnych mam, które właśnie potrzebują tego ramienia, tego wsparcia. Kampania HEART-TO-HEART to siła, którą ANIA KRUK chce przekazać wszystkim kobietom, by nigdy nie czuły się samotne.

Reklama
Reklama
Reklama