Reklama

Garnier - małe zmiany mają wielkie znaczenie

Marka po raz kolejny pokazuje, że można żyć ekologicznie bez wyrzeczeń. Udostępnij materiał z naszą sondą uliczną i pokaż reszcie świata, jak może wyglądać odpowiedzialna postawa.

Reklama

W powszechnej świadomości pokutuje przekonanie, że małe, codzienne działania i tak nic nie dadzą, bo największe znaczenie ma tutaj postawa wielkich firm i koncernów. Jednak powoli zaczyna się to zmieniać, między innymi właśnie dzięki takim markom, jak Garnier. Firma od lat prowadzi działalność zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Zainaugurowała program społecznie odpowiedzialnego pozyskiwania surowców, opiera produkcję na energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych i angażuje się w rozmaite inicjatywy proekologiczne.

Kosmetyki Garnier - dla osób świadomych ekologicznie

Formuły Garnier nie są testowane na zwierzętach (badania są prowadzone na modelach zrekonstruowanej skóry), ich formuły bazują na tzw. Zielonych Naukach, a wiele z opakowań pochodzi z recyklingu i ulega biodegradacji. Firma zobowiązała się też do tego, że do 2025 roku wszystkie odnawialne składniki będą pozyskiwane w sposób zrównoważony.

Pamiętajmy jednak, że bez małych, zielonych kroków, zmiana nie jest możliwa. Starajmy się więc być świadomymi konsumentami, którzy wspierają proekologiczne postawy wielkich firm. Kosmetykami, na które warto zwrócić uwagę, są pielęgnacyjne propozycje od Garnier. Kultowe serum z witaminą C (o stężeniu 3,5%) na przebarwienia uzupełniono ostatnio o głośną nowość - rozświetlające serum z witaminą C (o stężeniu 10%) na noc. Dlaczego na noc? Bo to właśnie nocą skóra jest najbardziej podatna na działanie składników aktywnych, w tym przypadku witaminy C i kwasu hialuronowego. Nowe serum Garnier jest kolejnym kosmetykiem marki zasilanym Zieloną Nauką. Zawartą w nim witaminę C pozyskuje się z kukurydzy w procesie syntezy i fermentacji, z poszanowaniem zasad zielonej chemii, która opiera się na wykorzystywaniu surowców odnawialnych, minimalizacji zużycia energii oraz redukcji odpadów.

Mat. prasowe

Innym produktem, który z pewnością spełni oczekiwania wszystkich świadomych konsumentów, jest Garnier Fructis Hair Food Pineapple - maska do długich, matowych włosów. Można ją stosować aż na trzy sposoby - jako maskę, odżywkę albo kosmetyk bez spłukiwania. Zawiera aż 97% składników pochodzenia naturalnego, w tym olejki roślinne oraz ekstrakt z organicznego ananasa. Formuła produktu jest wegańska* i w 99% biodegradowalna**.

Mat. prasowe

I wisienka na torcie - balsamy do ciała Garnier Body Superfood. Linia obejmuje regenerujące masło z cocoa butter, nawilżający krem-żel z arbuzem, odżywczy krem z olejem z awokado oraz kojący krem z aloesem - jest w czym wybierać. Wszystkie balsamy są wielozadaniowe i zapewniają długotrwałe nawilżenie. Zawierają od 96% do 97% składników pochodzenia naturalnego. Zatwierdzono je przez organizację Cruelty Free International.

Mat. prasowe

Wszystkie proekologiczne inicjatywy marki Garnier realizowane są w myśl przyjętego w 2020 roku programu GREEN BEAUTY, który określa ZIELONE ZOBOWIĄZANIA GARNIER, czyli kompleksowe działania dla zrównoważonego rozwoju.

Zielone Zobowiązania Garnier to początek podróży w stronę zrównoważonej, zielonej przyszłości, a my mamy nadzieję, że będziecie nam w niej towarzyszyć - mówi Justyna Garbowska, dyrektor marketingu Garnier.

I dodaje: - Od lat działamy w imię piękna naszego, jak i planety. Kierujemy się hasłem „maksymalna skuteczność przy zredukowanym wpływie na planetę.

Reklama

*Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego lub pochodnych.
**Zgodnie z OECD 301 lub równoważnym testem.

Reklama
Reklama
Reklama