"Love this! You’ll want a wine bag!", "omg yessss", "I think you need this", "best accessory this NYFW so far!" - to tylko kilka komentarzy pod zdjęciem nowej torebki autorstwa Brandona Maxwella na jego instagramie. Wygląda na to, że jego pomysł, by stworzyć torebkę na wino okazał się strzałem w dziesiątkę. 

Podczas nowojorskiego tygodnia mody amerykański projektant pokazał kolekcję na która składały się przede wszystkim wieczorowe ubrania (m.in. efektowne fuksjowe i cytrynowe suknie, pudrowe garsonki, satynowe żakiety i topy z trenem). Całość dopełniał charakterystycznymi torbami wykonanymi z transparentnego tworzywa sztucznego. Te okrągłe mieściły kapelusze z dużym rondem, a druga ich wersja zaprojektowana została z myślą o różowym winie (nic więcej raczej się w nich nie zmieści). Przez przezroczyste ścianki torebki widać dokładnie butelkę Rosé, a luksusowego charakteru nadaje jej złota biżuteryjna  rączka. Torebka Maxwella szybko został okrzyknięta niezbędnym gadżetem Fashion Weeka i wieczornych wyjść na imprezę. Nie trzeba było długo czekać, a projekt "zadebiutował" na salonach. Zaledwie dzień później pojawiła się z nim Gigi Hadid. Top modelka zabrała torebkę na wino na galę Business of Fashion's 500. Hadid dobrała do niej żółtą kreację (także projektu Brandona) i kaskadowo zawieszone naszyjniki.