Składająca się z trzech wyjątkowych projektów – modelu buta, torebki–worka i klasycznej opaski, dostępnych w sześciu wyjątkowych odcieniach – miała zainspirować do stworzenia własnej okazji i sprawić, by każda z nas mogła poczuć się wyjątkowo. Oscylujące między ponadczasową elegancją, a najnowszymi trendami nowości zainspirowały nie tylko klientki Jenny Fairy, ale i cztery światowe influencerki. Choć każda z nich ma inny styl, z łatwością wplotły w swoje stylizacje produkty z kolekcji Own Occasion. 

Ellie Nesmon (@slipintostyle) uznana przez Who What Wear za właścicielkę najpiękniejszej kolekcji obuwia, wybrała buty w pastelowo–fioletowym odcieniu Birdget i torbę w elektryzującym kolorze Gloria, które zestawiła z piękną, żółtą sukienką z półgolfem. Dziewczęca Leonie Hanne (@leoniehanne) zdecydowała się na barwę wrzosową, którą przełamała czarnymi, skórzanymi spodniami i srebrnym, błyszczącym topem. 

Klasykę, czerń Claire, upatrzyły sobie Jen Wonders (@jen_wonders) i niesamowita Camille Charriere (@camillecharriere), które doskonale łączą paryską estetykę z eksperymentalnym, londyńskim stylem. Kolekcję pokochały też polskie influencerki i stylistki: Julia Wieniawa (@juliawienia), Ola Kowal (@szindy), Jessica Mercedes (@jemerced), Laura Matuszczyk (@horkruks), Karolina Henning ( @henninka), Agnieszka Ścibior (@agnieszkascibior), Karla Gruszecka (@karlagruszecka),  Alicja Werniewicz (@alicja_werniewicz), Michalina Murawska (@michalinamurawska). 

Topowe influencerki potwierdzają, że kapsułowa kolekcja Jenny Fairy Own Occasion to doskonały wybór i nie pozostawiają wątpliwości, że składające się na nią projekty będą prawdziwymi bestsellerami, które każda miłośniczka mody powinna mieć w swojej szafie.

Kapsułowa kolekcja Own Occasion Jenny Fairy dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.