Szwedzki gigant modowy nie przestaje zaskakiwać ciekawymi współpracami. Po premierze najnowszej kolekcji Kenzo x H&M czeka nas kolejna niespodzianka. Wiosną w salonach sieciówki ukaże się męska kolekcja sygnowana przez The Weeknd. Na ubraniach wyselekcjonowanych przez Abla Tesfaye pojawi się charakterystyczne "XO", czego przedsmak można zobaczyć od wczoraj na instagramie muzyka. Póki co, projekty są owiane tajemnicą. Wiadomo tylko, że kolekcja trafi do sprzedaży 2 marca 2017 roku. Kampania H&M i The Weeknd jest promowana hashtagiem #HMSPRINGICONS - będziemy śledzić pod nim więcej szczegółów! Sam piosenkarz nie próżnuje - w tym roku podpisał kontrakt z Pumą, zostając ambasadorem marki. Kanadyjczyk w listopadzie pokaże się w kampanii sportowego brandu pt. "Run The Streets". Do tej pory z męską linią H&M najbardziej kojarzony był David Beckham. Jesteśmy ciekawe, czym zaskoczy nas nowa współpraca!