Angielski butik Kitri nie mógł sobie tego lepiej wymarzyć. Dzięki jednej publikacji ich sukienka podbiła serca użytkowników Instagrama. Marka zaprosiła do współpracy Charlotte Groeneveld założycielkę bloga The Fashion  Guitar i stworzyła partnerski post. Spośród bogatej oferty blogerka wybrała zwykłą zieloną sukienkę do połowy łydki. Charlotte Groeneveld założyła ją podczas tygodnia mody w Nowym Jorku, a fotoreporterzy zrobili jej zdjęcie, które trafiło do galerii najlepszych stylizacji street fashion. To wystarczyło, żeby do kolejki chętnych na sukienkę zapisało się 800 osób. Teraz zielona sukienka jest niedostępna, wyprzedały się wszystkie rozmiary. Spokojnie, marka Kitri obiecuje, że sukienka wróci do sprzedaży i zachęca do zapisania się na listę oczekujących. Ten model kosztuje £145.

Czy ta sukienka będzie hitem sezonu? W ubiegłym roku blogerki zakochały się w sukience Realisation Par. O tym modelu powstało kilkadziesiąt artykułów, a w internecie pojawiły się strony, gdzie ludzie wypożyczali ją za 50 dolarów na dzień.