Temat plus size nadal elektryzuje. Zarówno branża, jak i internauci szeroko komentują decyzję marek, które współpracują z modelkami w większym rozmiarze. Część osób uważa, ze to rewolucja w świecie mody, inni nadal sądzą, że to chwilowy kaprys czy gra pod publikę. Dyskusja nadal trwa. Dlatego znany serwis internetowy BuzzFeed poszedł dalej - na stronie możemy zobaczyć specjalną sesję odwzorowującą (w najmniejszych detalach) znane kampanie reklamowe z 2016 roku. Różnica jest takża, że zobaczymy w niej udział dziewczyny plus size. Pod lupę wzięto zdjęcia wizerunkowe takich znanych firm odzieżowych jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Burberry, czy Agent Provocateur i Brandon Maxwell, a także Kate Spade. Rezultaty? Są zdumiewające! Bohaterki sesji same były zdziwione, jak dobrze im poszło. Większość z nich przyznało, że przez lata wmawiano im, że nie mają szans zaistnienia w modelingu. Nie sądziły nawet, że mogą dobrze wyjść na zdjęciu!

Słynne kampanie reklamowe w wersji plus size >>