Powstanie platformy Showroom.pl w polskiej modzie było krokiem milowym w rozwoju młodych polskich marek i projektantów. To z Showroomem wielu z nich zaczęło realnie sprzedawać swoje kolekcje w systematyczny, zorganizowany sposób. Najszybciej udało się to streetwearowym markom, ale wraz z dojrzewaniem polskiego rynku mody, rósł też jego dorosły, elegancki segment. Klienci platformy są już gotowi na zakupy z wyższej półki z metką "made in Poland". Dlatego właśnie pod szyldem Showroom.pl ruszyła sekcja Premium.

"Analiza dość dużej grupy naszych klientów przyniosła nam jednoznaczne wnioski. Jest zapotrzebowanie na modę ekskluzywną, unikalną i ambitną. My taką modę określamy słowem Premium. Selekcja projektantów i marek w strefie Premium. to nieprzypadkowy zestaw popularnych nazw i nazwisk. To przede wszystkim twórcy, którzy cyklicznie projektują, dostosowując się tym samym do światowego kalendarza premier nowych kolekcji. To także twórcy, którzy prezentują swoje kolekcje szerokiej publiczności na pokazach. To wreszcie twórcy, którzy wiedzą co to aktualne trendy w modzie i wysoko cenią sobie jakość produktów, które oferują swoim klientom. Do końca roku planujemy sprzedawać w strefie Premium kolejnych polskich projektantów, którzy nie współpracowali jeszcze z Showroom.pl" - komunikuje Showroom w informacji prasowej.

W sekcji Premium już dziś znajdziecie takich projektantów i marki jak Ankę Krystyniak, Kamilę Gawrońską-Kasperską, kaaskas, Kreist by Stróżyna, messo, sans, Pajonk, linię Philosophy by Mariusz Przybylski, Berenikę Czarnotę, Polę Rudnicki, Wiolę Wołczyńską, Beller, Jag Jewels, Modern Stories, Mumu i Slava. Nowi projektanci i marki, którzy zdecydowali się rozpocząć współpracę z platformą to Blessus, Le Petit Trou, Lidia Kalita, MMC i Zofia Chylak.