O tym, jak trudno Selenie Gomez pogodzić się z krzywdzącymi opiniami internautów, może świadczyć jej pełna wzlotów i upadków historia aktywności na Instagramie. Aktorka już kilka razy w przypływie rezygnacji ogłaszała odejście z mediów społecznościowych, by za kilka tygodni znowu pojawić się na platformie. Nie tak dawno gwiazda podzieliła się apelem w sprawie konfliktu izraelsko-palestyńskiego. Lawina hejtu wymierzona w jej stronę po publikacji opinii tak bardzo przytłoczyła Selenę, że na swoich stories po raz kolejny zagroziła wycofaniem się z Instagrama. Ostatecznie 31-latka nie ugięła się pod presją i nie usunęła konta. Jednak wystarczyły dwa tygodnie, aby kolejny raz stała się obiektem drwin.

Selena Gomez krytykowana za swój wygląd na nowym zdjęciu. Fani twierdzą, że wygląda jak inna osoba

Gomez wstawiła ostatnio na Insta Stories zdjęcie swojego nowego looku - aktorka pokazała się w efektownym makijażu oczu w odcieniach stali i granatu oraz w nowej fryzurze. Gwiazda zdecydowała się na jaśniejsze refleksy na długości włosów. Jednak to rysy twarzy Seleny wzbudziły zastrzeżenia internautów, którzy dali upust swojej złośliwości w komentarzach na X (dawniej Twitterze).

"Nowa twarz", "Prawie nierozpoznawalna", "Czy to Photoshop?" - można przeczytać w najbardziej lajkowanych komentarzach pod zdjęciem. "Kocham ją, ale to nie Selena Gomez" - dodał ktoś inny. 

Mimo fali nieprzychylnych komentarzy, która zalała sieć, aktorka nie zdecydowała się na usunięcie zdjęcia z Insta Stories. Selena wciąż ma bowiem bardzo silny fanklub, który mocno ją wspiera i zawsze może liczyć na dobre słowo ze strony jego członków. Wśród ponad 2000 komentarzy, które pojawiły się na X, większość miała pozytywny wydźwięk. Najwierniejsi fani komplementowali swoją idolkę. 

"Wciąż pozostaje zachwycająco piękna", "Kocham jej look na tym zdjęciu, wydaje się w ogóle nie poddawać upływowi czasu" - można przeczytać pod fotografią. "Ona naprawdę jest rzadką pięknością" - dopisał ktoś inny, nawiązując do marki kosmetycznej Rare Beauty, którą stworzyła Gomez. Jej produkty do makijażu robią furorę nie tylko wśród fanów gwiazdy i należą do czołówki najprężniej rozwijających się beauty brandów na świecie. Globalnym bestsellerem Rare Beauty stał się róż Soft Pinch Liquid Blush, którego sprzedaż generuje 70 milionów dolarów rocznie. 

Mimo oszałamiającego sukcesu, jaki osiągnęła jej marka, Selena nie zdradza obsesji na punkcie makeupu. Obok zdjęć, na których prezentuje możliwości swoich produktów, chętnie wrzuca selfie bez ani grama makijażu na twarzy. To uwiarygadnia wizerunek aktorki w oczach jej fanów i sprawia, że może ona zawsze liczyć na armię swoich wiernych wielbicieli.