Niewiele marek może pozwolić sobie na wypuszczanie kolekcji zgodnych z własną filozofią, a nie według ogólnie przyjętych trendów, czy sezonów. UEG wychodzi z założenia, że ubranie ma wyrażać, a nawet manifestować nasz stosunek do świata. Będąc w kontrze brand Michała Łojewskiego szybko zdobył uznanie, zarówno w Polsce jak i na świecie. Grafik i projektant nie osiadł na laurach, tylko zakasał rękawy i do współpracy przy następnej kolekcji zaprosił Filipa Pągowskiego.
Pągowski ma już spore doświadczenie w modzie. Ten artysta, aktualnie mieszkający w Nowym Jorku, stworzył grafiki dla takich domów mody jak Comme Des Garçons (jest autorem słynnego logo Play!), czy Diane Von Fustenberg. Jego prace opublikowano w The New Yorkerze, Talk Magazine, Visionaire oraz w The New York Timesie.
Wczoraj, w domu handlowym Mysia 3 nie tylko zaprezentowano premierowe rzeczy z metką "UEG x Filip Pagowski", odbyło się również uroczyste otwarcie wystawy prac Pągowskiego. Na prezentacji pojawili się m.in. Lidia Popiel, Katarzyna Sokołowska, Joanna Klimas, Michał Piróg, Magdalena Schejbal, Tomasz Stańko oraz Rinke Rooyens.