Niewiele marek może pozwolić sobie na wypuszczanie kolekcji zgodnych z własną filozofią, a nie według ogólnie przyjętych trendów, czy sezonów. UEG wychodzi z założenia, że ubranie ma wyrażać, a nawet manifestować nasz stosunek do świata. Będąc w kontrze brand Michała Łojewskiego szybko zdobył uznanie, zarówno w Polsce jak i na świecie. Grafik i projektant nie osiadł na laurach, tylko zakasał rękawy i do współpracy przy następnej kolekcji zaprosił Filipa Pągowskiego.

Pągowski ma już spore doświadczenie w modzie. Ten artysta, aktualnie mieszkający w Nowym Jorku, stworzył grafiki dla takich domów mody jak Comme Des Garçons (jest autorem słynnego logo Play!), czy Diane Von Fustenberg. Jego prace opublikowano w The New Yorkerze, Talk Magazine, Visionaire oraz w The New York Timesie.

Wczoraj, w domu handlowym Mysia 3 nie tylko zaprezentowano premierowe rzeczy z metką "UEG x Filip Pagowski", odbyło się również uroczyste otwarcie wystawy prac Pągowskiego. Na prezentacji pojawili się m.in. Lidia Popiel, Katarzyna Sokołowska, Joanna Klimas, Michał Piróg, Magdalena Schejbal, Tomasz Stańko oraz Rinke Rooyens.

Premiera kolekcji UEG x Filip Pagowski >>