Wydarzenie odbyło się w jednym z Warszawskich rooftop barów, gdzie goście cieszyli wszystkie zmysły – pyszne drinki i jedzenie były serwowane na tarasie 21 piętra, z którego rozciągał się imponujący widok na zachód słońca nad panoramą stolicy. Wokół unosił się również przepiękny zapach markowych perfum, które goście mieli okazję testować, odkrywając przy tym szeroką ofertę sklepu Notino. Na wydarzeniu pobudzony został też szósty zmysł – przepowiednie z kart tarota nie tylko wskazywały jakie plany ma los na nadchodzącą jesień, ale proponowały również konkretne kosmetyki z oferty Notino. 

Na evencie obecna była również Małgosia Socha, ambasadorka marki, która zaprezentowała swój autorski Beauty Box. Jest to osobista kolekcja jej kosmetycznych ulubieńców, produktów, które Małgosia kocha i używa na co dzień. W zestawie znajdują się produkty do pielęgnacji skóry, akcesoria kosmetyczne oraz jej ulubiona szminka.



Beauty Box stworzony przez Małgosię Sochę jest już dostępny na Notino, w cenie 585 pln. W boxie znajdują się:
• Szczotka do włosów BrushArt Hair Boar bristle paddle hairbrush
• Szminka L’Oréal Paris Color Riche
• Gąbeczka do makijażu z podstawką Notino Luxe Collection
• Przeciwzmarszczkowy i ujędrniający krem na dzień Lancôme Rénergie
• Intensywnie nawilżające serum La Roche-Posay Hyalu B5
• Krem do rąk La Roche-Posay Lipikar Xerand