IOSSI PRO

Profesjonalne formuły, naturalne składniki i piękne, minimalistyczne, szklane opakowania - nowa linia produktów do pielęgnacji marki IOSSI nieźle namieszała w polskiej branży kosmetycznej. IOSSI PRO została oparta na synergii biozgodnych komponentów, prebiotyków i witamin w profesjonalnych stężeniach. Wyselekcjonowane składniki aktywne zapewniają skórze szerokie spektrum działania: od nawilżenia, przez rozjaśnienie, po dogłębną regenerację. Dodatkowo, wszystkie produkty posiadają bardzo lekkie, szybko wchłaniające się konsystencje i zachwycają zapachami. 

„Linia IOSSI PRO została wymarzona i opracowana w taki sposób, by każdy z kosmetyków pobudzał sensorycznie, niósł przyjemność z codziennego stosowania, cieszył od momentu sięgnięcia po piękne, wygodne opakowanie, energetyzował zapachem, zachwycał lekką konsystencją, łatwością rozprowadzania i wchłania” – opowiada Joanna Hołuj, założycielka IOSSI oraz autorka receptur kosmetyków. My wybrałyśmy 3 produkty z linii, z którymi nie rozstaniemy się tego lata nawet na krok: 

Wodne serum do twarzy z witaminą C 

"Ma ultralekką, nielepiącą konsystencję, szybko się wchłania i pozostawia skórę idealnie gładką, wręcz jedwabistą. Po dwóch tygodniach stosowania zauważyłam, że serum skutecznie reguluje ilość wydzielanego sebum - dla mnie, posiadaczki maksymalnie tłustej cery, nie ma większego atutu" - mówi o nim Ola, redaktorka ELLE.pl. A wszystko to dzięki świetnie skomponowanej mieszance składników aktywnych: stabilnej formie witaminy C w stężeniu 10%, która eliminuje wolne rodniki, zapobiegając przedwczesnemu starzeniu się skóry, a także stymuluje syntezę kolagenu oraz kwasowi hialuronowemu, ekstraktowi z liści winogron o działaniu anti-pollution i anti blue-light i hydrolatowi z geranium, który łagodzi podrażnienia.

“Serum najlepiej sprawdza mi się przy porannej pielęgnacji, zaaplikowane pod krem z filtrem. To wspaniała antyoksydacyjna kuracja wzmacniająca moją naczynkową skórę. C-shot przywraca jej świetlisty blask” - twierdzi Ewa, specjalistka ds. Social Mediów marki IOSSI, która posiada cerę mieszaną i z przebarwieniami. 

Mocno nawilżający krem do twarzy

W składzie kremu znalazły się m.in. peptydy z czerwonej algi, które posiadają właściwości przeciwzapalne, antyoksydacyjne i odżywcze, zwiększający nawodnienie naskórka niskocząsteczkowy kwas hialuronowy, prebiotyk pozyskiwany z korzeni cykorii i stabilna forma witaminy C, która delikatnie rozjaśnia oraz chroni przed przebarwieniami. Kosmetyk, pomimo bogactwa składników aktywnych, posiada lekką konsystencję i szybko wchłania się w skórę. Krem sprawdzi się w pielęgnacji każdego typu cery, zwłaszcza mieszanej, tłustej i problematycznej. Wspiera regenerację skóry wrażliwej, wygładza ją, czyni bardziej sprężystą. Badania wykazały, że redukuje szorstkość skóry o 29% już po 4 tygodniach regularnego stosowania.

"Moja cera wymaga naprawdę silnego nawilżenia. Prowadzę aktywny tryb życia - wspinam się i szukam górskich wyzwań, dlatego potrzebuję kremu do zadań specjalnych. Deep Hydration szybko się wchłania, pięknie pachnie i dogłębnie pielęgnuje moją wrażliwą skórę." - mówi o nim Małgorzata, Technolożka IOSSI. 

Wodne serum z niacynamidem

Jak podnieść poziom nawilżenia skóry o prawie 40% w 4 tygodnie? B3-shot Calm & Clarify Vitamin Treatment zostało skomponowane tak, aby umożliwić to wszystkim rodzajom cery. W jego formule znajdziecie niacynamid w aktywnym stężeniu 10%, który wygładza skórę, zmniejsza jej szorstkość i przywraca elastyczność, witaminę C, ekstrakt z jagód Acai (silny antyoksydant) i działający antybakteryjnie olejek z drzewa herbacianego

“Serum stosuję w różnych kombinacjach, rano lub wieczorem. Jego konsystencja jest tak lekka, że idealnie współgra przy warstwowej pielęgnacji. Moja cera jest reaktywna, miejscami przesuszona, z trądzikiem różowatym, a B3-shot przywraca jej uczucie komfortu, mocno nawilża i skutecznie wycisza” - mówi o nim Ania, specjalistka ds. Administracyjnych marki IOSSI, która posiada cerę wrażliwą. 

Profesjonalne modelki? Nie tym razem 

Nowa kampania marki IOSSI uchyla się standardom - nie znajdziecie w niej twarzy znajomych z magazynów czy mediów społecznościowych, a dziewczyny, które są Wam bliskie w zupełnie inny sposób. To rodzaj manifestu, którym IOSSI pragnie przekazać, że ufając sobie, swojej wiedzy i wypracowanym umiejętnościom można osiągnąć wiele. Być kreatorką, twórczynią, trendsetterką lub „ucieleśnieniem” zmian. Być po prostu wystarczająco dobrą wersją siebie. 

Długo zastanawiałyśmy się nad koncepcją kreatywną nowej linii - szukałyśmy modelek, które wyraziłyby to, co chcemy przekazać. Tak narodził się pomysł - teraz tak naturalny i oczywisty - by twarzami produktów zostały osoby, które nad nimi pracowały czyli my: Joanna - Właścicielka marki, Małgorzata - Technolożka, Anna - Kierowniczka Produkcji, Ewa - Specjalistka ds. SoMe, Agata - Kierowniczka Sprzedaży, Paulina z działu Produkcji i Etykietowania oraz Ania - Specjalistka ds. Administracyjnych” – mówi Joanna Hołuj, z uśmiechem na twarzy. 

„Pięknie się między sobą różnimy: wiekiem, bagażem doświadczeń, tym co robimy, jak wyglądamy. Każda z nas ma swoje potrzeby, a także kompleksy."

Jesteśmy ogromnymi fankami tego pomysłu - brawo dziewczyny!