Emily Ratajkowski pojawia się w najnowszej kampanii marki Jenny Fairy, wcielając się w rolę zmysłowej paryżanki. Przemycając aktualne trendy, światowej sławy topmodelka olśniewa dziewczęcym stylem i nonszalancją w paryskim stylu. Jej wizerunek pokochały polskie influencerki, które z wykorzystaniem najnowszych elementów kolekcji Jenny Fairy, również odtworzyły looki w klimacie retro. Zainspiruj się ich modowymi wyborami i stwórz własną stylizację na miarę prawdziwej parisian girl. 

Kasia Szymanowicz znana jest z dziewczęcych stylizacji i zamiłowania do kolorów. Bacznie śledzący jej Instagram, wiedzą o jej szczególnej słabości do Paryża. Wyborem Kasi stał się ultra dziewczęcy, czarno-fioletowy zestaw, który uzupełniła butami i torebką w tych samych kolorach. Pastelowe mokasyny doskonale wyważyły kobiecy look, a perłowe retro dodatki przy torebce tylko dodały mu blasku.

Tu Rozalia doskonale wie, że czerwień to ulubiony kolor paryżanek. Swój wieczorowy look z czerwoną pomadką w roli głównej, influencerka uzupełniła o kontrastujące mokasyny na masywnej podeszwie. Czarna mini torebka to świetny wybór na każdą okazję. 

Baleriny wracają do łask? Zdecydowanie tak. Wie o tym marka Jenny Fairy, która w tym sezonie stawia na ten dziewczęcy fason. Ten model wpadł w oko również Kalali Strzelbickiej, która uzupełniła nimi swój retro look w stylu paryskiej uczennicy. Mini spódniczkę i elegancki żakiet influencerka podbiła modnymi podkolanówkami. Całość uzupełniona o topowe obuwie i pastelową torebkę, tworzy urzekający dziewczęcy zestaw na wiosnę. C’est très chic.Suzie Pacławska postanowiła odzwierciedlić codzienny look paryżanek, miksując retro elementy ze stylem kultowych lat 90. Klasyczne jeansy i nonszalancki skórzany płaszcz, uzupełniła supermodnymi białymi flatformami. Kropką nad i stała się kontrastująca torebka na ramię w wygodnym rozmiarze midi. 

Obuwie i dodatki Jenny Fairy dostępne są w salonach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.