ELLE, marka numer 1 w świecie mody, współpracująca z MIT, jednym z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie (MIT był nominowany przez QS Top Universities, jako „ Najlepszy uniwersytet na świecie” przez 6 lat z rzędu) i z cenionym Complutense University w Madrycie, rozpoczęły ekskluzywny międzynarodowy naukowy program: „Elle International Fashion & Luxury Management Program”

Nowe rozszerzenie marki Elle, jest skierowane do młodych profesjonalistów z zakresu mody i luksusu na całym świecie, których celem jest zostanie najlepszymi menadżerami w swoich dziedzinach.

Oprócz międzynarodowych możliwości, program wyróżnia się swoim biznesowym podejściem i różnorodnością formatów, które oferuje, włączając w to internetowe sesje prowadzone przez profesorów z MIT Sloan i Complutense, oraz opcję kursów stacjonarnych w USA (Boston, Nowy Jork) i/lub w Europie (Paryż, Madryt). Oprócz zajęć, studenci będą mogli wziąć udział w dyskusjach, panelach i debatach z Liderami rynku mody.

Program rozpocznie się w Listopadzie 2017 r. i będzie trwał do Maja 2018r. Studenci, którzy pomyślnie ukończą program otrzymają certyfikat MIT Sloan Executive Education we współpracy z Complutense.

Aby się zapisać, odwiedź naszą stronę: http://fashionluxuryprogram.elle.fr

Elle łączy swoją światową znajomość mody i luksusu z wyróżniającym się poziomem edukacji i innowacyjności oferowanym przez MIT i Complutense, tworząc autorski program skupiający się na luksusie, modzie (Haute Couture i fast-fashion) i markach wyższej klasy. Kursy będą obejmować tematy z zakresu marketingu, finansów, kontroli, zarządzania, strategii, dowodzenia i innowacji.

Studenci z całego świata będą czerpać korzyści z programu skupiającego się na innowacji, tak samo jak i na obecnych wyzwaniach i przyszłych trendach w modzie.

Constance Benqué, dyrektor naczelna Elle International & Elle France: „

Jestem zachwycona ropoczęciem „ELLE International Fashion & Luxury Program”, wynikiem kolaboracji pomiędzy ELLE, numer 1 na rynku medialnym, MIT-em, najlepszym uniwersytetem na świecie i prestiżowym Complutense University. Ten projekt odzwierciedla ciągłe dążenie do innowacji naszej marki, pozwalając studentom na czerpanie korzyści z zagłębiania się w świat mody w technologicznym i międzynarodowym wymiarze.