Jessica Mercedes regularnie i skutecznie podgrzewała atmosferę przed premierą nowej kolekcji swojej marki Veclaim. Wybieranie haftów, autorskie filtry na Instagram Stories w klimacie lat 70., backstage sesji zdjęciowej (zrealizowanej już w innej rzeczywistości), tworzenie muzyki do wideo promocyjnego w domowym zaciszu, pierwsze zapowiedzi efektów jej pracy - to tylko część rzeczy, którymi influencerka dzieliła się regularnie ze swoimi fanami. Aż do dziś, bo wreszcie Mercedes postanowiła w całości pokazać kolekcję Veclaim Valley

Nowa kolekcja Veclaim - Veclaim Valley / fot. Jan Wasiuchnik

"Wystarczy przejść przez zaczarowane lustro, aby znaleźć się w surrealistycznym świecie, a dokładniej - w tęczowej krainie Veclaim Valley, gdzie królują wyimaginowane postacie oraz abstrakcyjne krajobrazy" - czytamy w informacji prasowej. Jessica Mercedes, która w nowych projektach wyraźnie inspirowała się seventiesową estetyką, odwołuje się do kampanii do filmu Alejandro Jodorowsky’ego "Święta Góra" oraz fascynacji kontrowersyjnego reżysera zakrzywieniem rzeczywistości, kolorami, kształtami oraz niecodziennymi rozwiązaniami. Do ekscentrycznego i odrealnionego klimatu lat 70. nawiązują nie tylko projekty Veclaim, ale też ręcznie wykonana scenografia (malowane tęczowe tło, specjalnie uformowane krzesła i stołki) oraz słynny fotel w kształcie dłoni Pedro Friedeberga z epoki, makijaże modelek i ich pozy. 

Jessica Mercedes w stylizacji, przez którą jeszcze bardziej nie możemy doczekać się wiosny. Gdzie kupić modne sukienki w stylu popularnej blogerki?>>

Do klasycznej kampanii dołączona została animacja - główną bohaterką "bajki" została Jessica Mercedes, która ubrana od stóp do głów w swoją nową kolekcję, przechodzi przez zaczarowane lustro-fragolę i przemierza Veclaim Valley. 

A co właściwie znalazło się w nowej kolekcji jej marki? Influencerka tym razem proponuje szary dresowy zestaw (ostatnio nowości Veclaim pod znakiem wygody okazały się prawdziwym hitem) z wyhaftowanym tęczowym logo marki oraz z motywem przewodnim kolekcji - grzybkami. Do tego bawełniane T-shirty tie dye w pastelowych odcieniach oraz kwiecista letnia sukienka i hipisowskie dzwony. 

Ile kosztują ubrania Jessiki Mercedes? Za bluzę dresową Veclaim Valley trzeba zapłacić 319 zł, spodnie - 249 zł, dzwony - 399 zł, T-shirty - 229 zł, crop - 199 zł, a sukienkę - 529 zł. Ubrania trafią do sprzedaży internetowej dziś o 18:00 na stronie marki. Spragnieni stacjonarnych zakupów będą mogli je zdobyć już od piątku, bo własnie wtedy ponownie rusza warszawski butik Veclaim przy ulicy Mokotowskiej 48. "Każdy z klientów dostanie kartkę, na której złożyć będzie mógł swoje ’zamówienie’ na zewnątrz butiku. Obowiązkowe zachowanie odległości pod sklepem zaznaczone będzie naklejkami z motywami kolekcji" wyjaśnia influencerka.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez VECLAIM (@veclaim) Maj 13, 2020 o 7:25 PDT

PS Całą kampanię Veclaim Valley oraz packshoty nowej kolekcji wraz z cenami znajdziecie w naszej galerii.

Pastelowe spodnie Jessiki Mercedes to najładniejsze, co zobaczycie dziś na Instagramie. Sprawdzamy, skąd zamówić podobne>>

Creative Director: Jessica Kirschner
Zdjęcia: Jan Wasiuchnik
Video: Szymon Dudka
Stylizacja: Ewelina Gralak
Scenografia: Anna Szczęsny
Asystent scenografii: Piotr Piwowar
Scenografia - tęcza: Timek Kokczyński
Włosy: Marta Zawiślańska
Make-up: Anna Stykała
Modelki Sylwia Butor/ D’VISION, Mila Rowyszyn
Animacja: Przemysław Piekarski