Na potrzeby stworzenia graficznej ilustracji do nowej kolekcji tej rodzinnej marki biżuteryjnej, charakterystyczna estetyka Rosa po raz pierwszy spotkała się z szeroko cenionym w branży zmysłem artystycznym Soni Szóstak. Efekty? Niesamowicie autentyczna i czarująca opowieść o wakacjach, która sprawi, że (jeszcze bardziej) zatęsknicie za ciepłym światłem, morską bryzą i szumem fal. Bohaterką sesji nieprzypadkowo została Emily Roch. Modelka czas wolny spędza, surfując gdzieś przy rajskich plażach. To piękny i naturalny kontekst dla letnich nowości. 

„Od dawna chciałam zaprojektować kolekcję wyjątkowo wyrazistą, wręcz przepełnioną kobiecością, stąd punktem wyjścia do tworzenia była biżuteria antyczna. Chciałam nadać projektom miękką formę jaką uzyskuje biżuteria przekazywana z pokolenia na pokolenie.” – tłumaczy Agnieszka Rosa.

W kolekcjach jej autorstwa w centrum zawsze stoi rzemiosło. Tym razem zdecydowała się sięgnąć po nietypową technikę ręcznego formowania biżuterii polegającej na celowym zaburzeniu symetrii i rytmu wybranych form. Symbolika – choć bez wątpienia bogata – schodzi tu na drugi plan. Znaczenia, skojarzenia i emocje mają przyjść z czasem. Do każdego inne i bardzo indywidualne. „Już na etapie szkiców myślałam o pierścionkach i naszyjnikach, które staną się osobistą pamiątką – talizmanem, który dzięki szlachetnej formie, pomimo upływu lat nie straci na aktualności” – dodaje projektantka. 

W ofercie pojawiły się nowe sygnety, kolczyki, naszyjniki i bransoletki. Nas urzekły między innymi teksturowane esy-floresy, które znajdziecie pod nazwą Aurora oraz subtelny naszyjnik wykonany z najwyższej klasy pereł morskich Akoya. No i te pierścionki! Dzięki nieregularnym krawędziom, wgnieceniom i zaobleniom modele Gaja No.1 i Gaja No.2 w duecie wyglądają niezwykle rzeźbiarsko. 

Nie możecie przestać myśleć z historycznych kolekcji? Nic nie szkodzi, bo latem 2021 powracają one w towarzystwie nowości. Zarówno na fotografiach, jak i w opcji „kup teraz” pojawiły się dobrze już znane bestsellery marki. „Ulubiony sygnet fanek marki, dostępny do tej pory w wersji z topazem i karneolem, w tym sezonie zyskał zupełnie nową oprawę. Środek pierścionka Teja z białego złota wysadzono siedmioma brylantami i misternie oprawiono maleńkimi złotymi kuleczkami. Ponownie pojawia się też naszyjnik z ręcznie wykonanych ogniw – znak rozpoznawczy Rosa. W letniej wersji złote druciki, z których powstały charakterystyczne oczka w kształcie nieregularnej ósemki zostały dodatkowo skręcone. Dzięki temu naszyjnik Wisteria Twisted nabrał wizualnie lekkości” czytamy w informacji prasowej, uzupełniając przy tym naszą listę zakupów. Znowu! 

Photography: Sonia Szóstak
Photographer assistant: Nela Głogowska
Model: Emilia Roch
Stylist: Karolina Gruszecka
Hair & Make-up: Dariia Day
Graphic designer: Joanna Skiba 
Production: Karol Kotarski