Na początku września oglądaliśmy kampanię Celine na jesień-zimę 2018/2019, za którą w całości odpowiadał Slimane. Spotkała się ona w liczną krytyką i kontrowersjami - głównie dlatego, że wcale nie była w klimacie "starego Celine", a zdjęcia wydawały się odtworzeniem jego prac dla Saint Laurent na sezon wiosna-lato 2013. Niedawno pokazywaliśmy Wam też pierwszą męską kampanię Celine, w której projektant Hedi Slimane, zajmujący się w końcu nie tylko projektowaniem i fotografią, ale również filmami, zaprezentował czarno-biały klip wideo, zbudowany ze statycznych zdjęć i krótkich filmików. I tym razem nie spotkał się ze szczególną aprobatą fanów francuskiego domu mody, którzy zarzucają mu, że za dużo w Celine jego samego. 

Zobacz: Pierwsza męska kampania Celine>>

Hedi Slimane dla Celine czy po prostu Hedi Slimane?

Teraz Slimane opublikował na Instagramie oraz stronie Celine kampanię z najnowszej kolekcji na sezon wiosna-lato 2019, która trafi do sprzedaży w lutym przyszłego roku. Bohaterką zdjęć została modelka Hannah Motler. W kolekcji "Journal Nocturne De La Jeunesse Parisienne" znajdziemy cekiny, satynę, hafty, futra i teksturowanie - zupełnie w klimacie disco, streetwearu i nocnego Paryża. Jak Wam się podoba?

Hedi Slimane, który w tym roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego Celine, z marszu zaczął wprowadzać gruntowne zmiany w marce kierowanej dotychczas przez Phoebe Philo: usunął akcent nad "e" i zmienił logo, wprowadził męską linię Celine, zaproponował inną estetykę projektów i kampanii marki.