Te wpływy łatwo można zauważyć w nowościach Balagan: wiosenna kolekcja to kultowe modele w nowych odsłonach, które charakteryzują się wygodą i wysoką jakością rzemiosła. Tym razem klasyczne wzory powstały w całej gamie nowych kolorów, a konstrukcja buta została ulepszona tak, by obuwie z metką polskiej marki mogły służyć jeszcze dłużej. "Wśród nowości – Leilot. To klasyczne czółenka z oblekanym skórą obcasem o średniej wysokości 5 cm. Są udoskonaloną wersją znanego już modelu – Laila. Dzięki wyprofilowaniu cholewki Leilot pasuje zarówno na węższe i szersze stopy, dodatkowo nadając butom klasycznego fasonu vintage. Ich lekko zaokrąglona forma i charakterystyczne wycięcie nawiązują do łuków bauhausowskiej architektury Tel Awiwu. Dostępne są w 11 kolorach, w wersji zamszowej i z licowej skóry, od soczystej czerwieni po pastelowe odcienie błękitu, różu i szałwiowej zieleni. Bestseller i pierwszy wzór Balagan – półbuty Opera również na wiosnę dostępne są w nowych kolorach. Ich nowa, cieńsza podeszwa stała się jeszcze bardziej elastyczna, miękko dopasowując się do stopy" czytamy w informacji prasowej marki.

5 najmodniejszych modeli butów na wiosnę 2020>>

W kolekcji "Togetherstate" znalazły się tez nowe wersje torebek Rofe, Pitzi i Sal Tote oraz portfele Adon i Dash, a także wizytownik w innych wersjach kolorystycznych. 

"Z Tel Awiwu do Miami lat 70." - to pierwsza myśl, jaka pojawia się, gdy patrzymy na nową kampanię, która towarzyszy wiosennej kolekcji Balagan Studio. Hanna Ferenc i Agata Matlak-Lutyk klasycznie już dokumentują kolekcję za pomocą aparatów analogowych, a nowe zdjęcia powstały w nadmorskim budynku biurowym położonym niedaleko historycznej dzielnicy Neve Tzedek (tym, który posłużył za inspirację do kolekcji!). 

"Zafascynowała nas nadmorska architektura budynku, z opływowymi liniami, okrągłymi oknami, wszystkimi nawiązaniami do statków i skojarzeniami z architekturą Miami" opowiadają projektantki Hania i Agata. "W środku biurowca znajduje się ogród z palmami i kafeteria pachnąca daniami ze smażonym ryżem i kurczakiem. Wizualnie to seventisowa reinterpretacja bauhausu, symbolicznie portret Izraela z dawnych lat"

Nowe torebki od Zofii Chylak. Collection 11 to projekty, po które znów będą ustawiać się internetowe kolejki>>

Jednocześnie marka zachęca do pozostania w domu w tym niecodziennym czasie i promuje akcję #Balaganwdomu, oferując zniżkę w wysokości 20% na zakupy online dla każdego, kto wrzuci zdjęcie z tym hasztagiem i pokaże, jak spędza czas we własnych czterech ścianach.