Brytyjski sklep internetowy ASOS wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i uruchamia nową funkcję w mobilnej aplikacji. Właściwie funkcja jest „nowa” jedynie dla osób spoza Wielkiej Brytanii, bo tam marka wprowadziła to udogodnienie już w sierpniu zeszłego roku. Teraz nowatorską możliwością mogą cieszyć się klienci z całego świata, a jest ich aż 16 milionów. Chodzi o wyszukiwanie ubioru poprzez zrobienie i przesłanie zdjęcia do aplikacji w telefonie. Podoba wam się jakaś rzecz znaleziona w najnowszym ELLE, ale nie odpowiada wam jej szczegół lub cena? Nowa funkcja na podstawie fotografii przeszuka cały asortyment ASOS by znaleźć dla was propozycje najbardziej zbliżone do szukanego modelu. Jeśli nie bywacie na ASOS.com możecie nie wiedzieć, że samodzielne przeszukanie całego asortymentu sklepu nie jest wcale takie łatwe. Związany jest z tym fakt, że oferta sklepu to nie tylko elementy z metką Asos. To także ogromny wybór ubrań i akcesoriów popularnych marek jak np. Adidas, Monki, Bershka, Nike, Missguided, Calvin Klein, Office, New Look czy Weekday.