Ania Trubalska (Model Plus), znana z wybiegów zarówno polskich jak i zagranicznych pojawiła się w nowej kampanii polsko-brytyjskiej marki NAVADA (dostępnej na platformie internetowej Showroom.pl). Sesja autorstwa Aldony Karczmarczyk (Van Dorsen Talents) i artysty Tomasza Małka to kolaże składające się z pełnej dynamiki kadrów i ujęć metalicznych ubrań. W projektach autorstwa Natalii Szczepańskiej widać dokładnie jej inspiracje – muzykę elektroniczną oraz media cyfrowe.

W kolekcji znalazł się m.in. błękitny kombinezon z miękko układającej się tkaniny, karminowa marynarka z kopertowym dekoltem i obniżoną linią ramion. Nie zabrakło także charakterystycznego dla marki looku o nowoczesnym kroju i intrygującym błysku. Metaliczny komplet mieni się srebrem, różem, zielenią i lazurem, niczym płyta CD. 

Włosy typu wet look to dzieło Grzegorza Smoderka. O złocisty makijaż z krwistoczerwonymi ustami zadbała Małgosia Smelcerz z Sephory. Stylizacją zajęła się Marta Kalinowska.

NAVADA Pre-Fall 2014 - Zobacz zdjęcia >>