Historia odżywki stymulującej wzrost rzęs RevitaLash® Advanced zaczęła się w 2006 roku, kiedy to właśnie założyciel marki, doktor nauk medycznych, Michael Brinkenhoff, podarował ją w formie prezentu swojej ukochanej żonie Gayle odbywającej wówczas rekonwalescencję po leczeniu przerzutów raka piersi.

Sposób na odzyskanie pewności siebie

Gayle podczas odważnej walki z rakiem utraciła włosy, rzęsy, brwi, a także poczucie kobiecego piękna. Doktor Michael Brinkenhoff widząc cierpienie żony i uświadamiając sobie jak duży wpływ mają włosy na poczucie siły i dobrego samopoczucia kobiet, chcąc dodać żonie odwagi i pewności siebie, opracował niezwykłą formułę odżywki.

„Moja podróż do branży kosmetycznej została niepowtarzalnie zainspirowana przez moją żonę, Gayle. Podczas jej walki z przerzutowym rakiem piersi, ona wciąż mówiła o tym jak bardzo jej uroda cierpi przez chorobę – konkretnie jej kruche i bez wyrazu rzęsy. To bardzo źle wpływało na jej pewność siebie i poczucie piękna. Musiałem jej jakoś pomóc” – tłumaczył dr Michael Brinkenhoff w jednym z wywiadów. 

Intensywne prace naukowe doktora oraz jego zespołu opłaciły się. Wspólnie stworzyli bezpieczny produkt, który stymuluje wzrost rzęs, a słabe i podatne na uszkodzenia rzęsy stają się silne, elastyczne, zdrowo wyglądające, dając niesamowity efekt naturalnego, głębokiego spojrzenia. Gayle już po kilku tygodniach stosowania odżywki Revitalash Advanced odzyskała rzęsy, a w konsekwencji tego pewność siebie i kobiecą siłę.

Nic dziwnego, że przyjaciele i rodzina chcieli poznać sekret tej niezwykłej metamorfozy. Gayle nie miała wątpliwości, że idealną nazwą dla odżywki będzie „Revita-Lash” (odnowa i rzęsy).

„Często czujemy się bezradni, gdy ktoś, kogo kochamy cierpi. Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem pomóc mojej żonie w powrocie do zdrowia. Patrzyłem jak cieszy się ze swoich pięknie wyglądających rzęs i nabiera sił do walki z chorobą” – mówił założyciel marki RevitaLash®.

Produkty, które działają na ciało, umysł i duszę

Dziś odżywka (aż trudno uwierzyć, że produkt ma już 17 lat!) służy wszystkim kobietom, które pragną mieć piękne rzęsy. Nie tylko odżywia włoski, ale dodatkowo je podkręca. Początkowo był to jedyny produkt w ofercie marki. Jego niezwykła popularność sprawiła, że producenci zdecydowali się pójść o krok dalej.

Na rynku pojawiła się odżywka stymulująca wzrost brwi RevitaBrow® Advanced (która odbudowuje rzadkie i uszkodzone brwi), a także odżywcze kosmetyki do włosów. 

Rok temu zespół okulistów doktora Michaela Brinkenhoffa opracował odżywkę dla osób o bardzo wrażliwych oczach – RevitaLash® Advanced Sensitive, która poprawia zdrowie oraz wygląd rzęs, wykorzystując technologię przedłużonego uwalniania Revitasome® z roślinnym liposomalnym systemem dozowania składników. To łagodne, skuteczne działanie ma zapewnić wyraziste, piękne i bujne rzęsy, niwelując przy tym efekt podrażnienia.

Produkty zaprojektowane przez lekarzy zdobyły wiele prestiżowych nagród. Ich wysoka jakość sprawiła, że zyskały miano kultowych już w ponad 70 krajach. Zawierają one m.in. opatentowany BioPeptin Complex®, a także najwyższej jakości składniki, takie jak lipidy, peptydy, aminokwasy, biotyna, witaminy z grupy B, zielona herbata, żeń-szeń czy palma sabałowa.

„Stworzyliśmy te produkty, aby zrewitalizować umysł, ciało i duszę” –  podkreślała Gayle Brinkenhoff. 

 

Piękny wygląd i szlachetna misja 

Misją marki od zawsze było wspieranie kobiet, działań profilaktycznych oraz przeciwnowotworowych. I tak jest do dzisiaj. Po śmierci Gayle, Michael Brinkenhoff wciąż przeznacza część dochodu ze sprzedaży Revitalash® na badania dotyczące raka piersi oraz inicjatywy edukacyjne z tym związane.

W 2022 roku marka przekazała aż 50 tys. dolarów partnerowi City of Hope na finansowanie leczenia raka piersi, badania i edukację pielęgniarską w niedostatecznie rozwiniętym regionie Afryki Subsaharyjskiej. Program ten został uhonorowany przez Biały Dom i miał swój dalszy ciąg. W tym roku RevitaLash® przekazała na rzecz walki z rakiem piersi w Etiopii darowiznę w wysokości 40 tys. dolarów. 

Marka od lat jest zaangażowana w akcję Pink → „Różowa wstążka”, której celem jest szerzenie świadomości na temat raka piersi na całym świecie. W Polsce wyłączny dystrybutor marki RevitaLash®, firma Plazanet sp. z o.o wspiera akcję profilaktyki nowotworowej współpracując ze stowarzyszeniami Amazonek. Wspólnie prowadzą m.in. akcję „Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi”. 

„Poprzez naszą różową misję zapraszamy naszych globalnych partnerów do zjednoczenia się i wywarcia trwałego wpływu na walkę z rakiem piersi. Z dumą wspieramy inicjatywę City of Hope na rzecz walki z rakiem piersi w Etiopii i cieszymy się, że możemy umożliwić naszym dystrybutorom dokonywanie zmian w ich lokalnych społecznościach na całym świecie” –  powiedziała Dariel Sidney, wiceprezes ds. filantropii i najstarsza córka Gayle Brinkenhoff. 

To jednak nie koniec działań marki. Od 1 września do 31 października kosmetyki RevitaLash® znajdziecie w specjalnych, różowych kartonikach. Produkty z limitowanej edycji są dostępne w wybranych klinikach, spa, salonach kosmetycznych, perfumeriach, a także online na stronie revitalash.pl.

Za każdy sprzedany RevitaLash® Advanced (3,5 ml/2,0 ml), RevitaLash® Advanced Sensitive (2,0 ml) i RevitaBrow® Advanced (3,0 ml) w różowym kartoniku PINK, marka przekaże 2 dolary na rzecz organizacji charytatywnych zajmujących się rakiem piersi na całym świecie. My dołączamy do akcji, a wy?

Mat. prasowe