Iga Świątek twarzą Porsche

Nie bez przyczyny częścią hasła najnowszej kampanii jest fragment „pozostań sobą”. Ogromne sukcesy, presja pozostawania na szczycie i dążenie do doskonałości potrafią negatywnie wpłyną na motywacje działań i zmienić to, co najbardziej cenne – autentyczność i radość z triumfów. Iga Świątek jest jednak doskonałym przykładem mistrzyni, która mimo zawrotnej kariery sportowej pozostaje sobą i inspiruje innych do ciągłego podnoszenia życiowej i zawodowej poprzeczki.

Muzykę do kampanijnego video skomponował JIMEK, który – podobnie jak Iga – należy do grona Przyjaciół Porsche Polska.

„Muzyką starałem się być Igą i tym autem. Sprzężenia, wyładowania, smecze, urok osobisty, bezszelestność, dorosłość. Nieprzepraszanie za ewolucję”, podsumował Radzimir Dębski (JIMEK)

Iga Świątek jest bez wątpienia najbardziej rozchwytywaną i uzdolnioną sportsmanką swoich czasów. Nie dziwi więc fakt, że to właśnie ona najlepiej pasuje do marki, która łączy w sobie lata historii i nowoczesne podejście do designu.

„Zmiany bywają trudne, ale są dla mnie synonimem nowej energii, siły i radości, która im towarzyszy. Zwykle wychodzą na dobre, więc cieszę się, że za sprawą udziału w kampanii mam okazję być częścią zmian w marce Porsche, jaką jest wprowadzenie elektrycznie napędzanego Macana”, mówi tenisistka o nowej kampanii.