Członkom Programu Lojalnościowego Modivo Fashion Club przyznawane są punkty w oparciu o następujący przelicznik: 1 Punkt Modivo za każdą złotówkę wydaną na zakupy w ramach strony internetowej modivo.pl, sklepu stacjonarnego lub aplikacji.

Program Lojalnościowy Modivo Fashion Club (MFC) zakłada trzy poziomy, uprawniające do coraz wyższych rabatów i dodatkowych bonusów. Na start każdy klubowicz uzyskuje status SILVER, gwarantujący stałą 5% zniżkę na zakupy. Po zgromadzeniu 5000 punktów klubowicz otrzymuje poziom GOLD, który zapewnia 10% rabat. Z kolei status PLATINIUM (po uzyskaniu 15 000 punktów) otwiera dostęp do stałej zniżki w wysokości 15%.

Program Lojalnościowy MFC jest unikalny, ponieważ punkty można gromadzić nie tylko dokonując zakupów, ale także polecając program znajomym.

Marka wprowadziła również nowości w aplikacji Modivo. Klienci mogą zestawiać ze sobą wybrane produkty i sprawdzać, jak prezentują się w konkretnych stylizacjach. Wystarczy dodać je do kategorii “ulubione” i za pomocą kilku kliknięć łączyć w dowolne kompozycje.

„To nowatorskie rozwiązanie, szczególnie wartościowe w czasie pandemii, kiedy sklepy stacjonarne są zamknięte lub działają z wieloma ograniczeniami. Pozwala także na znaczne skrócenie samego procesu zakupowego. Wybrane stylizacje możemy zamawiać z poziomu aplikacji, bez konieczności dodawania każdego produktu z osobna do koszyka” - mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl oraz Modivo.