Róże i czekoladki są miłe, ale to nie o nie tutaj chodzi. Miłość kryje się w drobnostkach dnia codziennego – od przygotowania ukochanej osobie gorącej kąpieli, gdy wraca zmarznięta do domu, po czas na rozmowę. Romantyzm nie ma nic wspólnego z fajerwerkami, drogimi prezentami i wyznaniami (które nie przekładają się na czyny). To drobne gesty, wyręczanie się w obowiązkach takich jak spacery z psem czy wstawanie w nocy do dziecka. To sposób, w jaki na siebie patrzymy. Szacunek i troska. Poczucie bezpieczeństwa i świadomość, że jesteśmy z kimś, kogo możemy nazywać swoim przyjacielem – na dobre i na złe, nie tylko 14 lutego.

Walentynkowa kampania marki ANIA KRUK – wielka moc małych rzeczy

Istnieje wiele sposób na wyrażanie uczuć i prezentów (a raczej drobnych gestów), które – choć kosztują nas niewiele – znaczą wszystko. I nie mają daty gwarancji.

Od wieków „nośnikiem” miłości jest biżuteria. Nie muszą być to wielkie kolie, brylanty czy diamenty. Liczą się chęci. Małe kolczyki, prosty pierścionek lub delikatny łańcuszek mogą wyrażać więcej niż słowa.

Walentynkowa kampania marki ANIA KRUK / Mat. prasowe

Idąc dalej tym tropem, jeśli zwykle zapraszasz swoją walentynkę na obiad w restauracji, tym razem ugotuj dla niej coś w domu (doceni ten drobny gest tym bardziej, jeżeli na co dzień nie gotujesz). Uwzględnij w swoim kalendarzu czas na „quality time”. Pytaj, jak minął jej dzień, i jak się czuje. Językiem miłości może być również przejmowanie swoich obowiązków – od wyniesienia śmieci po odbiór dzieci ze szkoły.

Nowa kampania ANIA KRUK zwraca uwagę na to, że miłość przejawia się w chwilach dnia codziennego, które możemy łatwo przeoczyć. Buduje się ją na drobnych gestach. Marka w żadnym wypadku nie deprecjonuje święta zakochanych. Ciesz się nim. Wykorzystaj walentynki jako pretekst do tego, by odłożyć na bok inne sprawy i poświęcić się świętowaniu. Ale gdy obudzisz się 15 lutego (i każdego kolejnego dnia), postaraj się pamiętać, że najważniejsze jest to, ile dajesz z siebie na co dzień, i… jaki masz stosunek do samego siebie. Samomiłość to pierwszy krok do budowania zdrowych, opartych na szacunku relacji. Wyłącz swojego wewnętrznego krytyka i spójrz na siebie łaskawym okiem. Nie żałuj sobie przyjemności – prezentów, wyjść na kawę z przyjaciółmi, wizyt u kosmetyczki. Wyznaczaj granice i dbaj o swoje zdrowie – zarówno psychiczne, jak i fizyczne. I przede wszystkim – nie porównuj się do innych.

Miłość niejedno ma imię. Celebruj ją w walentynki i każdego innego dnia, dostrzegając moc drobnych gestów – właśnie taki przekaz niesie za sobą najnowsza kampania marki ANIA KRUK.

Materiał promocyjny marki ANIA KRUK