Twórcy polskiej marki TATUUM starają się, aby każda klientka niezależnie od wieku czy rozmiaru czuła się w ich ubraniach komfortowo i swobodnie, a przede wszystkim wyjątkowo. Dlatego kolekcja na wiosnę-lato 2018 zatytułowana „W Mojej Naturze” to jednocześnie ponadczasowa kobiecość oraz wygoda, jak i aktualne trendy inspirowane przyrodą. Nadchodzący sezon w TATUUM to miszmasz etnicznych, tropikalnych i marynistycznych motywów z delikatnymi pastelami oraz nasyconymi morskimi granatami i turkusami. Najnowsze ubrania wykonano z bawełny, lnu a nawet gotowanej wełny. Linia „W Mojej Naturze” ma także dwie wyjątkowe ambasadorki. Maria Sadowska i Julia Pietrucha swoją pracą i stylem życia uosabiają wartości, które wyznaje także marka TATUUM.

„Zdecydowałam się na współpracę z TATUUM, bo to marka, która od lat trzyma ten sam, wysoki poziom. Choć nie przywiązuję wielkiej wagi do strojenia się, ponad wszystko cenię jakość i wygodę – a w ubraniach TATUUM czuję się swobodnie. W obecnych czasach, gdy panuje fast fashion, do branży wkradło się marnotrawstwo, brak szacunku dla środowiska. Wymieniamy garderobę co sezon, a czasy kiedy nosiło się ulubione rzeczy latami, odchodzą w niepamięć. Mam nadzieję, że dzięki naszej współpracy to może się zmienić u mnie, ale być może również u innych.” – przyznała Julia Pietrucha - wokalistka, aktorka oraz autorka płyty “Parsley”. Jej pełna lnu i nadruków z motywem liści kolekcja specjalna Julia Pietrucha x TATUUM dostępna będzie w butikach marki od maja. Kolorowe i wzorzyste projekty oddają pozytywną energię oraz naturalność i szczerość artystki. 

Z kolei Maria Sadowska - artystka i reżyserka (autorka wielokrotnie nagradzanego filmu “Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”) oraz trenerka w programie „The Voice of Poland”- została twarzą kolekcji specjalnej Maria Sadowska x TATUUM. Ubrania w ulubionej, intensywnej kolorystyce trafiły do sprzedaży już od marca. „Jeśli chodzi o jakość, jestem bezkompromisowa. Tak w kinie – co widać w reżyserowanych przeze mnie obrazach, jak i w modzie. Dlatego przyjęcie propozycji TATUUM i wystąpienie w kampanii, w roli ambasadorki nowej kolekcji, było dla mnie nie tylko wyróżnieniem, ale przede wszystkim naturalnym wyborem, który sprawił mi dużą przyjemność. Te same wartości leżą w mojej naturze, to coś absolutnie zgodnego ze mną, z moim wnętrzem i tym, jak chcę być postrzegana jako kobieta” – podkreśla Sadowska.

Obie ambasadorki oprócz kolekcji specjalnych promują także główną linię marki na wiosnę-lato 2018. Jej częścią, obok charakterystycznych dla TATUUM prostych linii, są nowe architektoniczne detale konstrukcyjne. Zobaczycie je na klasycznych trenczach, kurtkach bomberkach, parkach, spódnicach ołówkowych a także stylizowanych na męskie garnitury - marynarkach.