To była tylko kwestia czasu! Już w trakcie poprzedniej edycji listy na najbogatsze gwiazdy w amerykańskim show-biznesie ujawniono, że Kylie Jenner niewiele brakuje, aby pochwalić miliardem dolarów na koncie. Teraz Forbes oficjalnie przyznał, że to najmłodsza siostra Kim Kardashian West jest najmłodszą miliarderką na świecie, która zdobyła majątek własną pracą, a nie poprzez fundusz powierniczy czy spadek. Jenner wyprzedziła Marka Zuckerberga (twórca Facebooka został miliarderem w wieku 23 lat), Evana Spiegela, czy Billa Gatesa.

Kylie Jenner i Travis Scott: znane są powody rozstania pary >>

Kylie Jenner i Travis Scott rozstali się! To koniec ich związku >>

Kylie Jenner jest najmłodszą miliarderką na świecie

Jak jej się to udało? Na pewno pomogło reality-show "Z kamerą u Kardashianów", kampania dla Pumy, czy linia ubrań, którą tworzy wspólnie z siostrą Kendall. Jednak sukces Kylie Jenner oparty jest głównie na kosmetykach, a dokładnie na jej firmie Kylie Cosmetics. Amerykanka nie tylko sama ją stworzyła, ale również rozsławiła w internecie. W tym ostatnim pomógł jej instagram, celebrytkę śledzi aktualnie ponad 128 milionów osób. Wszystko zaczęło się pod koniec 2015 roku, gdy Kylie wypuściła swoje słynne Lip Kit, czyli kredki do ust i pomadki w płynie (głównie matowe). Fani klanu Kardashian-Jenner oszaleli na punkcie tych produktów do makijażu. Kilka miesięcy później oficjalnie powstała marka Kylie Cosmetics. Początkowo kosmetyki można było kupić tylko przez internet, ale w listopadzie ubiegłego roku oferta trafiła również do popularnych drogerii Ulta. Jak podaje Forbes, Kylie Jenner w ciągu sześciu tygodni sprzedała towar o wartości 54,5 mln $. Zainteresowanie jej życiem prywatnym świetnie wpływa również na sprzedaż szminek, czy cieni do powiek. Dziś wartość jej firmy szacuje się na ponad 900 mln $. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

thank you @forbes

Post udostępniony przez Kylie (@kyliejenner) Mar 5, 2019 o 1:23 PST