Nowości H&M: kolekcja Studio jesień-zima 2020/2021

Mix rocka, disco i punka osadzonych w latach 70. Czy może być bardziej zachęcająco? Nowa kolekcja H&M Studio powstała z myślą o wyjściach z domu: szalonych imprezach oraz eleganckich okazjach, które wymagają klasycznie skrojonych garniturów. Jak czytamy w informacji prasowej marki, kolekcja nawiązuje między innymi do XIX-wiecznej pisarki Violet Paget, tworzącej pod pseudonimem Vernon Lee i jej rezydencji we Florencji. Ale nie tylko: widoczne są tu odniesienia do charakterystycznego androgenicznego stylu Davida Bowiego (dopasowany niebieski garnitur, wykonany z wełny z recyklingu szary płaszcz z mocno zaznaczonymi ramionami i bluzka z falbanami wykonana z poliestru z recyklingu) oraz dekadentyzmu, który odbija się w palecie kolorów pełnej lazurowego błękitu, malachitowej zieleni oraz szampańskiego różu. 

13 ikonicznych zdjęć, które idealnie oddają istotę stylu Davida Bowiego>>

Najmocniejsze elementy kolekcji H&M Studio? Poza wymienionymi wcześniej garniturami i płaszczami, szczególną uwagę warto zwrócić na skórzane spodnie w kolorze czerwonego wina, wyszywaną przeskalowanymi cekinami swetrową kamizelkę, warkoczowy sweter z kołnierzykiem, tiulowe bluzki i suknie z falbanami oraz sukienki i koszule w abstrakcyjne malarskie printy.

"To kolekcja dla osób, które nie boją się kwestionować statusu quo. Ta kolekcja dla tych, którzy ponad wszystko celebrują bycie sobą. Mamy nadzieję, że dzięki kolekcji Studio AW20 nasi klienci poczują w sobie ducha buntownika" - mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M.

Co więcej, szwedzka marka zaprosiła do współpracy takie nazwiska, jak Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, Young Emperors i Mia Kong, którzy mieli współtworzyć kampanię z innego zakątka globu i po swojemu zinterpretować kolekcję, dopasowując ją do własnego indywidualnego stylu. Jak podkreśla Kattis Bahrke, Head of Creative Marketing and Communications H&M: "H&M uwielbia wszelkie innowacje, dlatego zespół H&M Studio postanowił poeksperymentować z nowym formatem kampanii AW20. Biorąc pod uwagę aktualne wydarzenia, chcieliśmy dać naszym bohaterom swobodę tworzenia i możliwość wyrażenia siebie w zaciszu ich własnej przestrzeni. Mamy nadzieję, że nowa kolekcja i kampania zachęcą wszystkich do celebrowania swojego wyjątkowego stylu".

H&M stworzyło kolekcję we współpracy ze słynną włoską marką, która jest przyjazna środowisku. Wiemy, kiedy trafi do sklepów>>

Elementy nowej kolekcji H&M oraz zdjęcia z kampanii Studio jesień-zima 2020/2021 możecie obejrzeć w naszej galerii.