SKIMS: historia marki Kim Kardashian

Marka SKIMS powstała w 2019 roku, a dziś jej wartość szacuje się na ok. 1,6 mld dolarów. Kampania „Fits Everybody” to nie pierwszy raz, gdy Kim Kardashian zaprosiła do współpracy znane modelki, które współpracowały również z Victoria's Secret. Warto również wspomnieć, że w lipcu 2021 twarzą marki została Kate Moss. Ogromna popularność SKIMS sprawiła, że Kim wypuściła również kolekcję we współpracy z domem mody Fendi, co było szeroko komentowane na całym świecie. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SKIMS (@skims)

„Fits Everybody”: ciałopozytywność na pierwszym miejscu 

Bielizna modelująca w prostym stylu i na dodatek podkreślająca kobiece kształty szybko stała się hitem. Tym, co od początku wyróżniało markę SKIMS, była idea ciałopozytywności. W najnowszej kampanii Kim również chciała o nią zadbać, podkreślając kobiece piękno w każdym kształcie i wieku.

„Dobrze się bawiłam pracując z Kim, Heidi, Alessandrą i Candice. Od czasu przejścia na emeryturę, nie występowałam w kampaniach bielizny. Moje ciało jest zupełnie inne niż w czasach, gdy chodziłam po wybiegach. Cieszę się, że mogę je teraz pokazać i szerzyć ciałopozytywność” – powiedziała Tyra Banks magazynowi Harper's Bazaar.

Sama Kim Kardashian również wzięła udział w sesji. „Miało mnie nie być w tej kampanii, ale kiedy zobaczyłam Banks, Klum, Ambrosię i Swanepoel w strojach SKIMS, musiałam do nich dołączyć. To był zbyt kultowy moment, aby go przegapić!” – zdradziła celebrytka w poście opublikowanym na swoim Instagramie.

_________

W ELLE.pl na co dzień informujemy Was o trendach, stylu życia, rozrywce. Jednak w tym ciężkim czasie część redakcji pracuje nad treściami skupionymi wokół sytuacji w Ukrainie. Tutaj dowiecie się jak pomagać, sprawdzicie gdzie trwają zbiórki i przeczytacie co zrobić, aby zachować równowagę psychiczną w tych trudnych okolicznościach: pomoc dla Ukrainy.