Weronika Pietras wraz z zespołem projektantów nową kolekcję Simple stworzyła inspirując się twórczością malarki Soni Delaunay. Barwy, w szczególności odcienie czerwieni, błękitu i szarości, którymi Delaunay posługiwała się przy malowaniu geometrycznych abstrakcji stworzyły bazę palety barwnej ubrań na wiosnę i lato 2015. Dizajnerzy Simple czerpali także natchnienie ze stylistyki retro, w szczególności odnosili się do lat 60. Cytaty z tamtych czasów odnajdujemy między innymi w postaci kulotów, pudełkowych płaszczy, cygaretek i trapezowych sukienek.

Obok regularnej linii Ready To Wear w butikach marki znajdziemy także dwie dodatkowe: Business i Evening. Business to odpowiedź na potrzeby kobiet, poszukujących eleganckich garniturów i kombinezonów, W ofercie Evening znajdziemy suknie wykonane z jedwabiu i  nawiązujące do stylu New look”. Silnym akcentem kolekcji polskiej marki są akcesoria – buty w odcieniach karminu (zakochałyśmy się w szpilkach z kokardą!) i metalicznego błękitu oraz torby – między innymi kopertówki z długimi frędzlami.

Sesja wizerunkowa promująca najnowszą kolekcję Simple powstała w Portugalii, kraju w którym sporą część życia spędziła sama Delaunay. Twarzami kampanii zostały dwie polskie top modelki (i gwiazdy naszych okładek!): Maja Salamon oraz Magdalena Jasek. Dziewczyny sfotografowała Agata Pośpieszyńska, a stylizacją zajęła się Ina Lekiewicz. Oprócz zdjęć powstało także wideo, dzieło Kuby Kossaka.

 

Kampania Simple wiosna-lato 2015 - Zobacz zdjęcia z sesji i backstage'u>>